کد خبر 44664
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
از بین رفتن ۵۰۰ خودرو در یک نمایندگی

پرشین خودرو: البته ممکن است این خودروها نو نباشد ولی این بدان معنی نیست که این آتش سوزی خسارت میلیون دلاری نداشته باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، همیشه برای شما سخت بوده است که کوچکترین خراش را بر روی سپر خودرو خود تحمل کنید و حالا ما برای شما رویدادی را روایت می‌کنیم که بیش از ۵۰۰ خودرو در یک نمایندگی فروش طعمه آتش شد وصاحب ثروتمند خود را به خاک سیاه نشاند.

over-500-cars-worth-million-dollars-burn-to-the-ground-at-south-korean-dealer-video-94100_1

این فاجعه در روز جمعه و در شهر بوسان کره جنوبی روی داد که البته آتش نشان‌ها بسیار خوشحالند که این آتش سوزی به سایر نقاط شهر گسترش نیافته است.
طیق گزارش‌ها این آتش سوزی که در سپیده دم آغاز شده است هنوز ناشناخته باقی مانده است و بیش از ۱۰۰ واحد آتش نشانی و ۳۶۰ نیروی آتش نشان به محل اعزام شدند که به گزارش روزنامه محلی مجتمع به صورت کلی از بین رفته است.
طبق اخبار منتشر شده خسارت وارد شده در حدود ۳٫۲۲ میلیون دلار است که در آن در حدود ۵۰۰ خودرو به صورت کلی از بین رفته است و به دلیل اینکه این آتش سوزی در یک منطقه مسکونی واقع شده است در حدود ۲۳۰ نفر از ساکنین نیز به صورت اضطراری تخلیه شده اند و خوشبختانه هیچ گونه گزارش جرح و یا فوت نیز اعلام نشده است.
به گزارش خودروسازی، بوسان بزرگترین شهری بندری کره جنوبی است و پنجمین بندر شلوغ در جهان است که با توجه به تراکم‌های بالای شهری بوسان فاجعه می‌توانست بسیار شدیدتر از آن باشد.

کد خبر 44664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha