هشدار انجمن شرکت های خدمات پس از فروش به مالکان خودرو

پرشین خودرو: به دنبال وجود هرج و مرج زیاد در حوزه امداد خودروهای غیرمجاز و مشکلات این دست شرکت ها برای مالکان خودرو که به کلاهبرداری های بسیاری ختم شده است، انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو با صدور اطلاعیه ای به مالکان خودرو هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اطلاعیه انجمن شرکت های خدمات پس از فروش، آمده است:

به اطلاع می رساند هیأت دولت با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو وظیفه صدور مجوز و ساماندهی فعالیت تمامی شرکت های امداد خودرو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار کرده است.

دستورالعمل شرایط و ضوابط شرکت های امداد خودرویی درون شهری و برون شهری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد، با توجه به موج وسیع تبلیغات شرکت های امداد خودرویی غیر مجاز و فاقد صلاحیت که بیشتر با گمراه کردن مصرف کنندگان از طرق گوناگون از جمله مراجع قضایی و راهور ناجا و … اقدام به کلاهبرداری می‌ کنند، به عموم هموطنان عزیز هشدار داده می شود که به منظور حفظ جان و مال خود توجه لازم نسبت به تماس های تلفنی، تبلیغات مکارانه و سایر اقدامات متقلبانه این قبیل شرکت های کلاهبردار را داشته و هنگام نیاز به خدمات امدادی فقط با شرکت های امداد خودرویی معتبر تماس حاصل کنند.

در پایان این انجمن برای آگاهی رانندگان و مالکان خودرو لوگوی شرکت های امداد خودرویی مجاز و عضو این انجمن را منتشر کرده است.

 



مالکان خودرو می توانند پس از مواجه شدن با اینگونه علائم از مرکز پیام شرکت های امداد خودرویی نسبت به استعلام و احراز اصالت آن اقدام کنند تا از دریافت خدمات استاندارد اطمینان خاطر داشته باشند.

کد خبر 102769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha