پس از یکسال دوندگی، عظیم خودرو قسمتی از حقم را داد!

پرشین خودرو: در روزهای گذشته تماس هایی از سوی برخی از مشتریان شرکت عظیم خودرو مبنی بر عملی نشدن وعده های این شرکت داشتیم و تصمیم داریم در سلسله گزارش هایی این موارد را برای شما خوانندگان عزیز اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از تماس هایی که با پرشین خودرو در مورد عظیم خودرو گرفته شد، مربوط با آقایی به نام عیسی بود.

عیسی در ابتدای صحبت با ما جریان رفتن به عظیم خودرو و قرار سرمایه گذاری خود با ایشان را این گونه شرح داد:


قرار بود 116 میلیون تومان برای سرمایه گذاری یکساله و با سود ماهانه 24 درصد به عظیم خودرو بدهم. روزی که به شرکت عظیم خودرو رفتم با یک قراردادی رو به رو شدم که به جای سرمایه گذاری از خرید خودرو سخن گفته بود یعنی من قرار بود یک خودروی اپتیما خریداری کنم اما من خودرو نمی خواستم!

 



مدیران این شرکت به من گفتند که قرارداد ما با شما سرمایه گذاری است اما؛ فرمت قراردادهای ما خودرویی است و در موعد سررسید، ما خودروی شما را به قیمت روز خریداری کرده و به شما پرداخت می کنیم.

*خودرو چه بود؟

در قرارداد، من اپتیما پیش خرید کرده بودم. در قرار داد ذکر شده بود تا سررسید تحویل خودرو ماهانه 24 درصد سود به پول من تعلق می گیرد البته تا 270 روز و بعد از آن اگر خودرو داده نشد عظیم خودرو باید 29 درصد سود به من بابت تاخیر می داد. نزدیک به تاریخ 18 خرداد 97 که سررسید قرارداد ما بود و باید یا خودرو یا سود تاخیر می دادند به یکباره همه چیز تغییر کرد.

اول گفتند ماشین نداریم و دولت جلوی واردات را گرفته است یا انصراف دهید یا صبر کنید!

گفتم اگر انصراف دهم...؟ گفتند 45 روز کاری دیگر همان 116 میلیون تومان را بدون سود به شما تقدیم می کنیم! برخی از دوستان من این کار را کرده بودند و پس از 60 روز به پول خود رسیدند بنابراین قبول نکردم.

 

بیشتر بخوانید:

چالش های خود با عظیم خودرو را برای پرشین خودرو ارسال کنید



قرار شد به من یک ماشین دیگر بدهند. 13 خرداد اسم من را در لیست انتظار خودرو قرار دادند. ماه ها خبری نشد. ماه گذشته تماس گرفتند که بیا می خواهیم ماشین جایگزین به تو بدهیم به نام ترامپچی!

گفتم این چه خودرویی است و من نمی خواهم. از دهانشان پرید که جک اس5 هم می توانند بدهند با قیمت 148 میلیون تومان. گفتم من جک می خواهم. باز اسم من را در لیست انتظار قرار دادند بعد از یک مدت تماس گرفتند گفتند بیا خودرو را تحویل بگیر. رفتم گفتند برو شنبه بیا. شنبه دوباره سر زدم گفتند ماشین حاضر است اما به قیمت 178 میلیون تومان! نه 148 میلیون. و اتوماتیک هم 215 میلیون تومان!


به اینجا که رسید، صبرم تمام شد و داد و بیداد را آغاز کردم. فردی از اتاق سراسیمه بیرون آمد که بعدا فهمیدم رییس شرکت است. پرسید چه شده: گفتم مسخره کردین مردم را؟ خودتان تاخیر دارید حالا می خواهید پول اضافه هم بگیرید؟ این آقای رییس هم یک فیلمی بازی کرد و سر کارمندان داد و بیداد کرد و رفت. گویی من مشکلم حل شده!

دوباره اسمم را نوشتند و بعد از یک ماه خبر دادند که ماشین شما حاضر است. بالاخره جک اس5 اتوماتیک را با قیمت 222 میلیون تومان دریافت کردم.

البته دوباره من بابت قیمت اعتراض کردم که چرا شما حداقل ۱۵ میلیون از قیمت نمایندگی گران تر قیمت می دهید که گفتند ما گران خریدیم آدرس و شماره نمایندگی دادم که از اینها بخرید گفتند همین که هست! گفتم ماشینی که به من می دهید ۵ میلیون زیر قیمت خودتون، به شما می فروشم بردارید و من لااقل پولم را بگیرم که گفتند این پول شویی و گناه کبیره است!


خلاصه در پایان 21 میلیون تومان سود 270 روز را دادند و وقتی نوبت به سود 29 درصدی تاخیر رسید، گفتند خبرتان می کنیم و البته به جای 29 درصد تنها 9 درصد سود بابت تاخیر می دهیم!

گفتم چرا؟

گفتند دولت مشکل برایمان ایجاد کرده و ما ضرر کردیم.

عظیم خودرو پول من را یکسال گرفته و سودش را کرده حالا می گوید پول ندارم که بدهم.


این کل صحبت های عیسی خریدار اپتیما از عظیم خودرو بود که بعد از یکسال به جای اپتیما، خودروی جک دریافت کرده و به جای 29 درصد سود 9 درصد سود تاخیر قرار است به حسابش واریز شود؟ کی؟ خدا می داند.

کد خبر 103105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باربد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
    1 0
    نگین خودرو با بنده(مشتری تماس گرفته و با وجود اینکه قرارداد بنده مربوط به سال ۹۶ بوده و قیمت قطعی و تسویه شده اما گفتند اگر کولیوس را میخواهید باید ۸۷ میلیون تومان دیگر پرداخت و سود دیرکرد هم پرداخت نمی کنیم. همچنین باید تهعد محضری بدهید که بعدا به هیچ وجه شکایت نمی کنید(برخلاف قانون و قرارداد است)!!! یکی بگه آیا با شرایط قیمت قطعی سال قبل و پیش فروش. مابه التفاوت ارز باید بده مشتری؟!! اگر نگین خودرو مجبوره این مابه التفاوت رو بده پس دولت داره تخلف می کنه و عطف به ماسبق میکنه قانون رو و اگر نگین خودرو تخلف کرده و دیر ترخیص کرده چرا باید مشتری تاوانم بده؟!! سازمان حمایت و وزارت صنعت هم که فقط بی مسئولیت هستند و هیچکس به داد مردم نمیرسه. اگر ممکن است موضوع را پیگیری کنید...
  • رها ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
    1 0
    منم عیناً تمام بلاهایی که آقای عیسی سرشون اومده رو این عظیم‌خودرو ... سر من اورده با این تفاوت که من هنوز هیچ ماشینی از این شرکت دریافت نکردم خواهشا گول این شرکت ... رو نخورین پولتون رو با چرب زبونی ازتون میگیرن و بعدش باید بهشون التماس کنید که به تعهد شون عمل کنن .
  • محمدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
    0 0
    عظیم خودرو از اساس کارش بازی با پول هست نه فروش ماشین. اینها همینجور پول مردم را در حجم بالا برای یک سال می گیرند، سپرده میکنند، روی سپرده وام بانکی کلان می گیرند و هزار جور با آن پول بازی می کنند، بعد اگر در قمارهایشان سود کردند شاید به شما یک ماشین بدهند، اگر نه هم که این بلاها را سرتان می آورند. این همان موسسات مالی غیر مجاز است که اسمش را عوض کرده اند و گذاشتند لیزینگ خودرو.