معرفی خودروی جدید سری M شرکت بی‌.ام‌.و + تصویر

پرشین خودرو: به مناسبت نمایشگاه بزرگ Essen Motor Show خودرو جدید سری M شرکت بی‌.ام‌.و رونمایی خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه،  خودرو جدید M5 بی‌ام‌و سرانجام معرفی شد و قرار است در نمایشگاه Essen Motor Show رونمایی شود.

عاشقان خودروهای بی‌ام‌و مشتاقانه در انتظار مشاهده خودرو جدید سری M هستند و تا زمان برگزاری این نمایشگاه لحظه شماری می‌کنند. بی‌ام‌و اعلام کرده در این خودرو نسبت به خودروهای قبلی سری M این کمپانی سیستم تعلیق، طراحی بدنه، موتور، سیستم اگزوز و چرخ‌ها ارتقا یافته است.

ویژگی اصلی این خودرو موتور 4.4 لیتری دوقلوی V8 با قدرت 690 اسب بخار است، حداکثر گشتاور این خودرو 850 نیوتون‌متر است. قدرت موتور این خودرو 99 اسب‌بخار و گشتاور آن 100 نیوتون‌متر بالاتر از استاندارهای سری M خودروهای بی‌ام‌و می‌باشد. بی‌ام‌و M5 سری جدید با تجهیز به سوکت KW V4 دارای قابلیت فشرده‌سازی، بازدهی بالا و تنظیم ارتفاع متغیر می‌باشد.

مهندسان بی‌ام‌و در خصوص ویژگی‌های این خودرو گفتند: ویژگی‌های خاص M جدید باعث شده، رانندگی دینامیک و چرخش زاویه چرخ‌ها در حین پیچیدن خودرو به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در ساخت چرخ‌های این خودرو از انواع آلیاژهای سبک استفاه شده است. سیستم طراحی چرخ‌های خودرو M جدید به گونه‌ای است که هیچ پیچ و مهره‌ای در ظاهر خودرو مشخص نیست.

برخی از مواد بکار رفته در بدنه این خودرو مواد کاربردی در ساخت بدنه هواپیما است و انواع کیت‌های به‌کار برده شده در این خودرو همان کیت‌های مورد استفاده در هواپیما می‌باشد. پدال تغییر سرعت، پدال‌های پایی و پوشش کنترولر iDrive در این خودرو تماما آلومینیومی است.

در ادامه تصاویری از این خودرو مشاهده می‌کنید:

 

بی ام و

 

 

بی ام و

 

 

بی ام و

 

 

 

بی ام و

کد خبر 105990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha