نسل جدید سانگ یانگ کوراندو به همراه جزئیات فنی معرفی شد

پرشین خودرو: نسل جدید سانگ یانگ کوراندو به همراه فناوری های جدید از همه مهم تر جزییات فنی در نمایشگاه بین المللی ژنو معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از این در یک رویداد محلی، شرکت خودروسازی سانگ یانگ توانست نسل جدید شاسی بلند "سانگ یانگ کوراندو" را معرفی کند، اما معرفی رسمی و نمایش عمومی این خودرو برای نمایشگاه بین المللی ژنو امسال آماده شده بود که حالا با فرا رسیدن موعد مقرر، این خودروی شاسی بلند کره ای به طور رسمی معرفی شده و جزییات فنی آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



خودروی شاسی بلند "سانگ یانگ کوراندو" شکاف بین دو محصول دیگر سانگ یانگ یعنی "سانگ یانگ تیوولی" و "سانگ یانگ رکستون" را پر می کند تا رقیبی چالش برانگیز برای شاسی بلندهای باتجربه بازار از جمله "هوندا CR-V" یا حتی "فولکس واگن تیگوان" باشد. همانطور که در تصاویر شاهد هستید، خودروی جدید سانگ یانگ کوراندو به خوبی وارد نسل جدید خود شده و تغییراتی اساسی نسبت به نسل قبل خود دریافت کرده است تا چشم های بیننده از تماشای آن خسته نشود.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



در عین حال طراحی عقب اتومبیل می توانست بهتر باشد و طراحان سانگ یانگ در بزرگنمایی برخی فاکتورهای طراحی اغراق کرده اند، ولی در مجموع رضایت بخش بوده و مشتریان خاص خود را جذب خواهد کرد.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



در داخل کابین هم نسل جدید سانگ یانگ کوراندو تغییرات گسترده ای به خود دیده است و طبق ادعای شرکت سازنده طراحی آن از کابین خلبان الگوبرداری شده است تا یک فضای پیشرفته و اسپرت، در عین حال راحت و لوکس داشته باشد. در بین خروجی های سیستم تهویه مطبوع اتومبیل و در قسمت بالای کنسول مرکزی هم یک صفحه نمایشگر جدید 10.25 اینچی نصب شده است و سیستم روشنایی داخل کابین هم می تواند 34 رنگ مختلف داشته باشد. به لطف بهینه سازی داخل کابین، فضای ذخیره سازی داخل کابین هم به رقم بسیار خوب 551 لیتر در حالت استاندارد صندلی‌ها می‌رسد که برای این کلاس یک فضای بزرگ است و شرکت سازنده ادعا می کند که فضای کابین این اتومبیل می تواند 4 کیسه گلف کامل را در خود جای دهد.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



برای طراحی و ساخت کوراندو در نسل جدید، شرکت خودروسازی سانگ یانگ طول کلی 4452 میلی متر، عرض 1870 میلی متر، ارتفاع 1620 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2675 میلی متر را در نظر گرفته است که نسبت به نسل قبل خود در تمامی موارد افزایش سایز را تجربه کرده است تا حالا فضای بیشتری در داخل کابین و همچنین ثبات بهتری هنگام رانندگی داشته باشد. از این ابعاد واندازه، می‌توان حجم فضای بار 551 لیتری در حالت استاندارد بدست آورد و با جمع کردن صندلی های عقب اتومبیل، میتوان حجم بار اتومبیل را به عدد قابل توجه 1248 لیتر افزایش داد.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد نسل جدید سانگ یانگ کوراندو که پیش از این شاره شد، سیستم رانندگی نیمه مستقل خواهد بود که با دریافت اطلاعات از سوی سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم نگهداری اتومبیل میان خطوط جاده و همچنین سیستم ترمز اضطراری خودکار می‌تواند در حالت نیمه مستقل و کاملا وابسته به راننده در شرایط بحرانی، هدایت اتومبیل را زیر نظر راننده برعهده بگیرد، هرچند هدف اصلی از این سیستم افزایش ایمنی اتومبیل هنگامی است که راننده تمرکز کافی بر روی کنترل اتومبیل ندارد.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



در زیر کاپوت، سانگ یانگ کوراندو نسل جدید 2 انتخاب پیش روی مشتریان خود قرار می‌دهد. یکی از آنان پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژر بنزینی و دیگری هم پیشرانه توربودیزل با حجم 1.6 لیتری که در این بین پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری می تواند در دور موتور 5500 خروجی قدرت 161 اسب بخاری وهمچنین بین دور 1500 الی 4500 دور بر دقیقه خروجی گشتاور 280 نیوتن متری داشته باشد.

 

سانگ یانگ کوراندو جدید



برای پیشرانه دیزلی، خروجی قدرت 136 اسب بخاری در دور موتور 4000 و همچنین خروجی گشتاور 324 نیوتن متری در دور موتور 1500 بدست آمده است. هر دو پیشرانه محرک اتومبیل با جعبه دنده 6 سرعته دستی و سیستم محور جلو محرک در نسخه های استاندارد خود عرضه می شوند، اما مشتریان امکان سفارش گیربکس 6 سرعته اتوماتیک شرکت Aisin و همچنین امکان سفارش سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک از نوع 4x4 را خواهند داشت.

کد خبر 111587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha