زمان آماده شدن کارت‌ خودرو و گواهینامه‌ مشخص نیست

پرشین خودرو: معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا گفت: اطلاع دقیقی از آماده شدن کارت‌ خودرو و گواهینامه‌ها ندارم و نمی‌توان برای آن تاریخ دقیقی مشخص کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ عین الله جهانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی کارت خودرو و گواهینامه‌ها آماده می شود و به دست افراد می‌رسد، اظهار کرد: با توجه به وقفه‌ای که در صدور کارت ها ایجاد شد مخصوصاً در اسفند و فروردین، اعلام کردیم اگر کسی کارت خودرو به دستش نرسیده است اشکالی ندارد و تا زمانی که کارت را دریافت کند می‌تواند از سند سبز رنگ استفاده کند.

وی افزود: صدور و تحویل گواهینامه ها به دلیل حساسیتی که دارند با سرعت بیشتری نسبت به صدور و تحویل کارت‌های خودرو انجام می شود.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: البته الان وضعیت خیلی بهتر از قبل شده است، گواهینامه ها حدوداً ۴۵ روزه به دست افراد می رسد و کار سرعت گرفته و تلاشمان هم بر این است که کار را به حداقل برسانیم. اطلاع دقیقی از آماده شدن کارت خودرو و گواهینامه‌ها ندارم و نمی‌توان برای آن تاریخ دقیقی مشخص کرد.

 

کارت خودرو


معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت افرادی که کارت خودرو هنوز به دستشان نرسیده و پلیس از آنها مدارک می خواهد، گفت: هیچ مشکلی برای کسی پیش نمی آید، اگر پلیسی از فردی مدارک درخواست کرد، آن فرد می تواند سند مالکیت را به پلیس نشان بدهند و همین مدرک کافی است.

پیش تر، سردار تقی مهری رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  گفته بود که افرادی که در آزمون راهنمایی و رانندگی قبول می شوند هیچ مشکلی برای رانندگی ندارند و در سامانه کد گواهینامه‌یشان ثبت می‌شود و می‌توانند رانندگی کنند هرچند که مشکل ارسال گواهینامه برطرف شده و تا پایان هفته گواهینامه تمام افرادی که در آزمون قبول شده‌اند به دستشان می‌رسد.

منبع: مهر

کد خبر 114532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha