پایان تولید «فراری» و «لامبورگینی» تقلبی در برزیل + تصاویر

پرشین خودرو: پلیس برزیل پس از شکایت دو شرکت خودروسازی لامبورگینی و فراری، کارگاه تولید خودروهای تقلبی فراری و لامبورگینی را تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پلیس محلی سانتا کاتارینا کشور برزیل یک کارگاه مخفی را کشف و تعطیل کرد که در آن نسخه های تقلبی از فراری و لامبورگینی تولید شده و به مشتریان فروخته می شد.

 

 



پلیس محلی سانتا کاتارینا اعلام کرد که در این کارگاه 8 نسخه کپی از خودروهای فراری و لامبورگینی کشف شده است که بیشتر آنان طرح ناتمام بوده و به همراه دستگاه های قالب گیری دقیق و تمامی تجهیزات توقیف خواهد شد.

 

 



به گفته منابع خبری محلی برزیل، هر یک از خودروهای تقلبی فراری و لامبورگینی در این کارگاه قیمتی معادل 180 هزار ریال الی 250 هزار ریال برزیل داشته اند که معادل آن را می توانیم چیزی حدود 47 هزار و 774 دلار الی 66 هزار و 353 دلار عنوان کنیم که با قطعات ضعیف تر و کیفیت کمتر تولید شده تا قیمت کمتری برای مشتریان داشته باشد که نمونه آن می تواند نصب موتور شورلت قدیمی امگا بر روی یکی از خودروهای کپی شده باشد.

 



به گزارش منابع خبری، پلیس سانتا کاتارینا زمانی دست بکار شد که شرکت های حقوقی و نمایندگان رسمی دو شرکت خودروسازی لامبورگینی و فراری در شهر سائوپائولو یک شکایت نامه تنظیم کرده و پیگیر کشف و توقیف تمامی اموال و فعالیت این کارگاه غیرقانونی شده بودند و پلیس محلی سانتا کاتارینا نیز پس از گذشت 2 ماه موفق به کشف و توقف فعالیت این کارگاه غیرقانونی تولید محصولات تقلبی فراری و لامبورگینی شده است.

 

 



مظنونان این پرونده یک پدر و پسر بودند که به گفته خودشان بر روی نسخه های اصلی فراری و لامبورگینی کار می کنند، اما وجود موتور شورلت امگا بر روی یکی از نسخه های کپی شده نشان از فعالیت غیرقانونی آنان دارد و به جرم سواستفاده از مالکیت های صنعتی متهم شده اند.

 



علاوه بر این پلیس سانتا کاتارینا اعلام کرده است که به دنبال مشتریان و خریداران محصولات تقلبی این کارگاه تولیدی ماشین های سوپراسپرت تقلبی ایتالیایی نیز خواهد رفت و آنان را مورد پیگرد قرار خواهد داد.

کد خبر 115209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha