امکان آغاز مذاکرات دوباره برای ادغام رنو و فیات کرایسلر

پرشین خودرو: منابع خبری ایتالیایی ادعا می کنند که مذاکرات ادغام بین فیات کرایسلر و همچنین شرکت خودروسازی رنو در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، در اوایل هفته جاری و همچنین به نقل از رویترز، اعلام کرد که مذاکرات بین فیات کرایسلر و همچنین شرکت خودروسازی رنو برای ادغام بار دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

 

این خبر زمانی منتشر شد که شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد در راستای شروع مجدد مذاکرات با کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر در راستای ادغام این دو کمپانی بزرگ خودروسازی با یکدیگر، سهم خود را در شرکت خودروسازی نیسان کاهش خواهد داد.

 

فیات و رنو


پیش از این شاهد شکست مذاکرات میان کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر و همچنین رنو بودیم، زیرا کمپانی خودروسازی نیسان حاضر به عقب نشینی از توافقنامه خود با رنو نیست و معتقد است که چنین اقدامی از سوی رنو در راستای ادغام با فیات کرایسلر می تواند اتحاد آنان را تضعیف کند، درحالی که شرکت خودروسازی رنو 43.4 درصد از سهام نیسان را در اختیار دارد و در مقابل شرکت خودروسازی نیسان تنها 15 درصد از سهام بدون حق رائ از رنو دارد و به نظر می رسد که از این فرصت استفاده می کند تا تنها اتحاد خود را با رنو حفظ کند و با حضور فیات کرایسلر و ادغام آن با رنو، موقعیت خود را در خطر می بیند.

کد خبر 116016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha