اتهام نمایندگان اخلال‌گر بازار خودرو در مجلس بررسی شد

پرشین خودرو: گروه استان‌ها ـ نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس از بررسی ‌اتهام نمایندگان اخلال‌گر در بازار خودرو در مجلسخبر داد و ‌گفت: روسای مجلس و ‌قوه قضائیه برای ‌شفاف‌سازی‌ موضوع با هم صحبت کردند.

به گزارش پرشین خودرو، قلی الله‌ قلی‌زاده  با اشاره به بازداشت دو تن از نمایندگان مجلس به علت اخلال بازار خودرو نیز اظهار داشت: در این پرونده سه نماینده نقش داشتند که 2 نماینده در این راستا دستگیر با تودیع وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شدند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا رئیس مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام رئیسی در رابطه این دو نماینده صحبتی داشته‌اند، یا خیر گفت: بله صحبتی داشته‌اند تا مسائل روشن و شفاف سازی شود.


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که در صورت احراز تخلف 2 نماینده بازداشت شده مجلس چه تصمیمی برای ادامه روند کار آنها در مجلس و درباره کرسی نمایندگی‌شان گرفته می‌شود؟ گفت: به اتهامات نمایندگان در هرجایگاهی هم که هستند باید رسیدگی کرده و بر اساس قانون برخورد کرد.

 

قلی زاده


الله‌قلی‌زاده در ادامه با اشاره به طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه صنعت ، معدن و تجارت است رحمانی توانسته ‌موضوعات فوق را به خوبی مدیریت کرده و موفق عمل کند.

وی افزود: رحمانی چه در حوزه خودروسازی، چه در حوزه صنعت، معدن و تجارت موفق بوده و توانسته کارهای خوبی انجام دهد و با توجه به طرح استیضاح وزیر صنعت و معدن و تجارت، نمایندگان استان از وی حمایت خواهند کرد و استیضاح وی در شرایط کنونی به هیچ وجه به صلاح نیست.


دستگیری سرپرست فرمانداری یکی از شهرستان‌های استان مرکزی؛ نماینده مردم فراهان در مجلس خواستار برکناری فوری فرد متخلف شد

نماینده دادستان: چرا مدیران بانک‌ سرمایه به نفع مردم و معلمان تخلف نکردند؟

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حمایت نمایندگان استان از وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت: نمایندگان استان از رحمانی به عنوان تنها وزیر آذربایجانی حمایت خواهند کرد چرا که اگر حمایت و تقویت نشود آذربایجان و حتی شمال غرب نیز ضرر می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: عملکرد رحمانی در وزارت صمت قابل قبول بوه و نگاه و برنامه‌های وی استانی و منطقه‌ای نیست بلکه نگاه، اهداف و برنامه‌هایش به صورت ملی است.

منبع: تسنیم

کد خبر 116108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha