کد خبر 116548
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
موفقیت مدیران خودرو در شرایط بحرانی

پرشین خودرو: یکی از اهداف تحریم های یکجانبه آمریکا، صنعت خودروسازی به عنوان صنعتی مولد در کشور بود. ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بالا همواره از مزیت های اصلی این صنعت بوده است و در این بین، مدیران خودرو با کار و تلاش مستمر و مدیریت مناسب توانست تا کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه دهد.

به گزارش پرشین خودرو، بزرگترین مشکل فعلی تحت تاثیر فشارهای امریکا، خروج برخی خودروسازان از صنایع خودروسازی کشور و ایجاد خلل در تامین قطعات برای خودروهای موجود بود. این مشکلات تا جایی پیش رفت که حتی خودروهای ایرانی نیز در تامیین قطعات با مشکل مواجه شد.

همین امر موجب شد تا خودروسازان ایرانی نتوانند محصولات خود را طبق وعده داده شده تحویل دهند، اما شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی درست خود توانست در این مدت خودروهای خود را با تحویل فوری و طبق وعده خود به مشتریان تحویل دهد و از ایجاد قیمت های کاذب که برای بسیاری از خودروسازان داخلی به وجود آمده بود در بازارجلوگیری کند.

 



اما از سوی دیگر مشکلات بسیاری درخدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی به وجود آمد که موجب شد تا دارندگان این خودروها به دردسر بیافتند، اما شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی توانست تا قطعات را در حد مناسب در این شرایط بحرانی تامین کند.

بیشترین ارتقاء در رضایت مندی خدمات پس از فروش در سال گذشته بر اساس ارزیابی سازمان استاندارد و کیفیت ایران متعلق به شرکت مدیران خودرو بوده است و همچنین درارزیابی های این سازمان در امر فروش و رسیدگی به شکایات مشتریان رتبه نخست را داشته که این خود نشان می دهد در این شرایط بحرانی نیز شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقاء برند خود بوده است و نگاه به آینده داشته است.

کد خبر 116548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha