سارق لوازم خودرو با هوشیاری ماموران دستگیر شد

پرشین خودرو: فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و کشف ۸ دستگاه گوشی سرقتی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرگرد سعید دهقان، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده میدان رازی، گفت: روز دوازدهم مهرماه ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده میدان رازی به موتورسواری مظنون شدند که به محض مشاهده گشت انتظامی یگان امداد تغییر مسیر داده و وارد یکی از کوچه های فرعی شد.


فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت تصریح کرد: بلافاصله گشت انتظامی به تعقیب متهم پرداخته و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و پس ازمدتی تعقیب و گریز موفق شدند وی را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

 

لوازم خودرو


سرگرد دهقان با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، افزود: در بررسی های بیشتر تعداد ۸ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف و متهم که دیگر راهی به غیر از اعتراف نداشت به سرقت تلفن های همراه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم اظهار داشت: گوشی های همراه را از خودروهای شهروندان سرقت کرده است، گفت: متهم به همراه اموال کشف شده برای تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

منبع: مهر

کد خبر 117076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha