کد خبر 118019
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
محور خرم‌آباد – پل‌دختر آماده ناقصه است

پرشین خودرو: معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل راه و شهرسازی گفت: برای اینکه مشکل محور خرم‌آباد – پل‌دختر را به صورت اصولی و بنیادی حل کنیم این پروژه به چهار قطعه تقسیم شده و آماده مناقصه است.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا کدخدازاده در جلسه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ۲۰ طرح ملی در لرستان تعریف شده که در سیل با خسارت مواجه شدند، اضافه کرد: به لحاظ پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را مطلوب می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه آزادراه اراک- خرم‌آباد و راه‌آهن سراسری جزو پروژه‌های بزرگ و ابر پروژه‌های ما هستند، گفت: سیل در ابتدای سال خسارت زیادی به استان وارد کرده است.

 

محور خرم آباد


کدخدا زاده افزود برای اینکه مشکل محور خرم‌آباد – پل‌دختر را به صورت اصولی و بنیادی حل کنیم این پروژه به چهار قطعه تقسیم شده و آماده مناقصه است و قطعه اول آن را به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار کردیم و سایر قطعه‌ها را به مناقصه خواهیم گذاشت.

وی بیان کرد: البته در سفر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به لرستان براساس ماده ۵۶ بانک‌های سپه و ملی را نیز برای این پروژه درگیر کرده‌ایم.

این مسئول اظهار کرد: چهار خطه محور خرم‌آباد کوهدشت با پیشرفت فیزیکی بالا باید جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار می‌گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 118019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha