با چری آریزو6 آشنا شوید!

پرشین خودرو: در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال یک خرید منطقی با قیمتی معقول هستند و دنیای خریداران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به گزارش پرشین خودرو، دهه هاست که خودروهایی با ظاهر مدرن و با پرستیژ همراه با نوعی اصالت از طرفداران زیادی برخوردار هستند که به عنوان مثال می توان در کلاس خودروهای سواری به محصولاتی چون مرسدس بنز کلاس سی و یا بی ام و سری 3 اشاره کرد که برای ما ایرانیان نیز کاملا آشنا هستند.

به نوعی اینگونه خودروها با برخورداری از یک ساختار اصیل سبکی نو گرایانه و مدرن دارند.

در بازار ایران نیز تا پیش از ممنوعیت واردات، سدان های متوسط و خانوادگی مطرحی به مانند هیوندای النترا- سوناتا، کیا سراتو، اپتیما ، رنو تالیسمان ، تویوتا کمری طرفداران بسیاری را از رده های مختلف که به دنبال رفاه، پرستیژ و ارزش بودند جلب کرد.

اما در این میان خودروسازی جوان چین نیز بیکار نشست و یکی از معتبرترین خودروسازان این کشور که پر سابقه ترین چینی بازار ایران نیز است با همکاری شرکت مدیران خودرو، سال گذشته یک سدان مدرن و با پرستیژ را با نام آریزو6 معرفی کرد.

طراحی زیبای داخلی و بیرونی آریزو 6 خیلی زود زبانزد خریداران و کارشناسان شد.

خودروی آریزو6 از سبک و سیاق خودروهای روز اروپایی علی الخصوص آلمانی بهره می برد شکیل و با پرستیژ، مدرن و با اصالت.

 

آریزو6



داخل کابین بسیار شبیه محصولات لوکس آئودی است و جنانچه گفته نشود این خودرو چینی است حتما حس یک خودروی اروپایی را به شما می دهد.

نمای خارجی نیز به سدانهای لوکس روز مانند کیا اپتیما شباهت هایی دارد.

اندازه ابعاد بیرونی آریزو 6 دقیقا مشابه خودروهای سدان لوکس و مدرنی چون مرسدس سی کلاس و بی ام و سری 3 می باشد.

در بخش امکانات رفاهی آریزو6 دارای امکانات رفاهی به روز و معقولی است.

در زمان رونمایی این خودرو، طراحی آن مورد توجه بسیاری از نشریات معتبر جهانی خودرو که به این مراسم دعوت شده بودند قرار گرفت و از آن به عنوان یک طراحی پخته و زیبا نام بردند.

در این سدان زیبا امکانات مناسبی چون دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی گرمکن و صندلی برقی راننده، سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید وجود دارد.

از سوی دیگر وجود ایربگ های جانبی، پرده ای به همراه سیستم پایداری الکترونیکی – کنترل ضد هرزگردی – کنترل در سربالایی - کنترل فشار باد تایرها و... نوید یک سدان مطمئن را توسط آریزو6 می دهد.

 

آریزو6



در بخش فنی موتور 1.5 لیتری توربو که همواره عملکرد بسیار خوبی داشته است و حاصل طراحی شرکت هانیوال میباشد می تواند 147 اسب بخار قدرت در کنار 210 نیوتن متر گشتاور ایجاد نماید.

از سوی دیگر چری نسل جدید گیربکس های سی وی تی را در این خودرو استفاده کرده، گیربکس 9 سرعته که توانست در بین 10 گیربکس برتر معرفی شده به بازار کشور چین به عنوان رقابتی ترین بازار خودروی جهان قرار گیرد و در تستهای انجام شده این گیربکس، هماهنگی بسیار خوبی با موتور خودرو مشاهده شد.

آریزو6 دارای شتاب 0 تا 100 در زمان 9 ثانیه است و با مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو 5 یک خودروی پاک و کم مصرف است.

در نهایت شرکت مدیران خودرو در شرایط فعلی که وارد کنندگان و بسیاری از تولید کنندگان بازار ایران را ترک کرده و حتی توان خدمات آنها محدود است، قطعات یدکی این خودرو را به مقدار لازم فراهم نموده و با گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان تلاش می کند تا بتواند بخش عظیمی از تقاضای بازار خودروهای مدرن و با کیفیت را به سمت خود جلب کند.

کد خبر 119861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha