130 نماینده کشیک پذیرای محصولات ایران خودرو هستند

پرشین خودرو: 130 نمایندگی مجاز به صورت کشیک با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در سراسر کشور پذیرای دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو، با بیان این مطلب از مردم خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت خود با ماندن در منزل از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.

وی که در حاشیه بازدید از نحوه خدمت رسانی مرکز تماس ایران خودرو سخن می گفت، اظهار داشت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در تلاش است خدمات را با بهترین کیفیت در محل مورد نظر یا منزل مشتریان ارائه دهد.
 

بازدید از مرکز تماس ایران خودرو

 

مونسان متذکر شد: شرکت ایساکو می کوشد با بهره گیری از زیر ساخت ها وفن آوری های پیشرفته، مشکلات احتمالی خودرویی مشتریان را بدون مراجعه به نمایندگی ها مرتفع کند.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: با تمام این اقدامات چنانچه مشکل خودروها در محل مشتری و با استفاده از امکانات غیر حضوری رفع نشد ، ۱۳۰ نمایندگی مجاز به صورت کشیک با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در سراسر کشور پذیرای دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.

مونسان تاکید کرد: در سال جهش تولید، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای جلب رضایت مشتریان برنامه های خدمات رسانی نوینی را اجرایی خواهد کرد.

وی در پایان و در خصوص سررسید گارانتی محصولات خاطر نشان کرد: به منظور همکاری با دارندگان محصولات ایران خودرو در خصوص عدم خروج از منزل در شرایط بحرانی، این مجموعه گارانتی خودروهای خود را یک ماه یا ۲۰ هزار کیلومتر تمدید کرده است.

کد خبر 121365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha