کد خبر 12245
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
مدیران خودرو غرفه برتر نمایشگاه خودرو شیراز شد

پرشین خودرو: مدیران خودرو به عنوان غرفه برتر نمایشگاه خودرو شیراز سال 1391 انتخاب شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، با گذشت 4 ماه پس از دریافت لوح غرفه برتر توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان در بهمن ماه سال 1390، این بار شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز لوح غرفه برتر را توسط ریاست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس دریافت کرد. شرکت مدیران خودرو با سه محصول MVM110، MVM530،X33 و محصول جدید MVM315 و با همکاری دو نمایندگی برتر MVM در شهر شیراز، نمایندگی 141 با مدیریت حریت و نمایندگی 285 با مدیریت تشویر و از تاریخ 23 لغایت 26 خرداد ماه در نمایشگاه حضور یافت. غرفه این شرکت که فضایی به مساحت بالغ بر 400 متر مربع از نمایشگاه خودرو شیراز را به خود اختصاص داده بود شاهد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از محصولات MVM بود و طبق نظرسنجی های انجام شده توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس بیشترین بازدیدکننده را داشته است. شرکت مدیران خودرو تنها رونمایی این نمایشگاه را با رونمایی محصول جدید خود با نام MVM315 این نمایشگاه از آن خود کرد. این خودرو در دو مدل سدان و هاچ بک در روز افتتاحیه توسط مدیران ارشد این شرکت رونمایی شد و از از استقبال بی نظیری توسط بازدید کنندگان برخوردار شد. ام.وی.ام 315 توسط یک طراح معروف ایتالیایی طراحی شده است و سرشار از ظرافت،زیبایی و انرژی است.مشابه مفهوم طراحی در خودروهای جگوار وبیتل،طراحی MVM315H از طراحی روز پیروی می کند که این طراحی V شکل جلو و پنجره بومرنگ شکل چراغ های جلو مشهود است. میزان سروصدا، لرزش و راحتی خودرو سه عامل اصلی در ارزیابی کیفیت ساخت خودرو می باشند.MVM315H فضایی آرام برای راننده و سرنشینان فراهم می سازد.تنظیمات 12دوری (لرزش، صدا،سختی)NVH، مواد عایق صدای سه بعدی در هفت نقطه از MVM315H نظیر در موتور و بدنه خودرو و همچنین 20جزییات بهینه سازی شده، صدای موتور را در سرعت ثابت به db43 می رساند. این محصول جدید برند MVM مجهز به موتور 1500 لیتری است، حداکثر قدرت آن 107 اسب بخار، حداکثر گشتاور 3000/140 NM دور در دقیقه و حداکثر سرعت آن به 160 کیلومتر در ساعت می رسد. گیربکس 5 دنده دستی با این موتور منطبق گردیده است. گفتنی است وب سایت باشگاه هواداران مدیران خودرو که تا کنون بالغ بر 2000 نفر کاربر را به عضویت خود درآورده است برای اولین بار در غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز حضور یافت و و به معرفی خدمات خود از جمله ایجاد تعامل و تبادل نظر در میان دارندگان و علاقه مندان محصولات MVM پرداخت.
کد خبر 12245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضي عراقي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    0 0
    ضمن عرض سلام خواستم خواهش كنم كه به مديرت مديران خودرو اطلاع دهيد كه به شكايت مردم در خصوص عدم توجه كاركنان بخصوص تعميرگاه مركزي توجه بيشتري كند و اگر خودرو غير استاندارد وارد و توليد ميكند مثل ام وي ام 530 لا اقل مشكلات عمده و اساسي انرا برطرف كند.چون پشت سرش ناله و نفرين ميكنند وهيچ مرجعي منصف و قاطع جهت شكايت و رسيدگي وجود ندارد.تلفن 09122898088 من الله توفيقكم.
  • عباس جباری فرزامی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام مدیرعامل محترم مدیران خودروسوالی داشتم چرابه سازمان ساتا وتوانمندسازی اعلام نمودیدکه برای نیروهایش خودروثبت نام کندبنده یک بازنشستهنظامی هستم که ازطریق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح یک خودرو530 درمورخه 15 مردادثبت نام وقرادادبسته ام وتحویل خودرویکماهه بودبنده چه گناهی کرده ام که خودروام راتحویل نمیدهیدوازطریق سازمان هم پیگیری کردم ولی فرمودندتولیدندارندوخودرورانمیدهندمن بخاطرتهیه پیش پرداخت آن ماشینم رافروختم والباقی راباهزارمشکل تهیه نمودم حالابخاطرگرانی دیگرتوان خریدراندارم اگرارزان میشدالباقی رابمامیگرداندند