کد خبر 123120
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کرایه دوچرخه‌های بیدود افزایش نمی‌یابد

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به اینکه کرایه دوچرخه‌های بیدود افزایش نمی‌یابد، گفت: 70 ایستگاه دوچرخه در بوستان‌‌ها و 75 ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در سطح پایتخت فعال است.

به گزارش پرشین خودرو، یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران،‌درباره تغییر کاربری ایستگاه دوچرخه‌سواری در بوستان پلیس پایتخت و تبدیل ایستگاه به انبار مصالح و سیمان اظهار داشت: این موضوع به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی ایستگاه‌های دوچرخه به وقوع پیوسته بود.


وی با بیان اینکه قرار دادن کیسه‌های سیمان در این ایستگاه دو چرخه با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک نبوده است، ‌افزود: به دلیل بارش باران مصالح در این پارک در معرض آسیب بود لذا از آنجایی که ایستگاه هفته‌های گذشته قابل استفاده برای دوچرخه‌ها نبوده است، پیمانکار با هماهنگی متولی بوستان، مصالح را در این ایستگاه قرار داد.


مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پارک شهرداری تهران ادامه داد:به محض اطلاع معاونت حمل و نقل این ایستگاه دوچرخه از مصالح تخلیه شد و دوچرخه‌ها دوباره در آن جاسازی شده‌اند.

 

کرایه دوچرخه



آزاده‌دل با بیان اینکه 70 ایستگاه دوچرخه در بوستان‌‌ها و 75 ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در سطح پایتخت داریم، گفت:‌تعداد دوچرخه‌های اشتراکی بیدود طی روزهای اخیر افزایش یافته و از هزار دوچرخه به 1500 دوچرخه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در حال حاضر نسبت به اسفند سال پیش سه برابر و میزان استفاده از دوچرخه‌های شخصی نیز دو تا سه برابر افزایش یافته است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران بیان داشت: کرایه‌های دوچرخه‌های اشتراکی تغییر نکرده و برنامه‌ای برای افزایش آن نیز در حال حاضر نیست همچنین کرایه هر سفر با دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت اکنون 1500 تومان است.

منبع: فارس

کد خبر 123120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha