اجرای چالش ماسک شاد

شرکت کرمان موتور، " چالش ماسک شاد " را از روز گذشته در فضای مجازی استارت زده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدتی است که لبخندهای ما پشت ماسک هایمان پنهان شده و زیبایی خنده های یکدیگر را نمی بینیم. با توجه به اینکه ویروس کرونا همچنان خطرناک است و بهترین راه برای مقابله با آن و کمک به کادر زحمت کش درمان، استفاده از ماسک در تمام اماکن عمومی می باشد، کرمان موتور " چالش ماسک شاد " را اجرا کرد.


کرمان موتور در این چالش که از روز گذشته استارت شد، اعلام کرده است: برای محافظت هرچه بیشتر از خودمان و اطرافیانمان از لحظه خروج از منزل ماسک به صورت بزنیم و برای نشان دادن لبخند های پنهان شده خود و شادی هایی که در این روزهای سخت فراموش می شوند، روی ماسک خود یک لبخند بکشیم. خنده ای که دوست داریم به صورتمان باشد و پیام آور روحیه مثبت باشد.


کرمان موتوری ها معتقدند، با این کار در معابر و اماکن عمومی با نشان دادن لبخند روی ماسکمان برای دیگری لبخندی زیر ماسک به ارمغان می آوریم. چیزی که این روزها همه به آن نیازمندیم.


براساس این گزارش، چالش مذکور در کرمان موتور آغاز شده است و با وجود پوشیده بودن خنده هایمان به یکدیگر امید می بخشیم.

 

چالش ماسک شاد


در ادامه اطلاعیه کرمان موتور آورده شده است: از ماسک های خندانتان به صورتتان عکس بگیرید و پیام شادی و امیدتان را به دست ما برسانید. این چالش تا پایان پاندمیک ادامه دارد و ما هر هفته عکس های شاد شما را باز نشر می دهیم. پس از دوستان و آشنایانتان در سراسر دنیا دعوت کنید تا در این چالش شرکت کنند و پیام آور شادی و سلامتی شوند و ماسک بزنند.این اقدام کمترین حمایتی است که از کادر زحمتکش و فداکار درمانی می توانیم کنیم. امیدواریم که این زحمتکشان عرصه سلامت، همیشه و همه جا سربلند و سلامت باشند.

علاقمندان به حضور در این چالش می توانند عکس های خود را به آدرس kermanmotorkmc@ تلگرام  و یا آدرس های kermanmotor@ و hyundai_kermanmotor@ در اینستاگرام ارسال کنند.

کد خبر 124565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha