کد خبر 126064
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
مهندسی سوخت‌های جایگزین، رشته دانشگاهی می‌شود

رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته از راه اندازی رشته دانشگاهی مهندسی سوخت‌های جایگزین و برگزاری دوره‌های آزاد خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علی محمودیان گفت: با همکاری اتحادیه سوخت‌های جایگزین و دانشگاه آزاد رشته تحصیلی مهندسی سوخت‌های جایگزین به عنوان یک رشته دانشگاهی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر افراد دوره‌های لازم را بگذرانند و تخصص‌های لازم را بگیرند می‌توانند باعث ارتقای بهره‌وری شوند افزود: کسانی که از این رشته‌های دانشگاهی فارغ‌التحصیل می‌شوند، بیکار نمی‌مانند و سریع جذب مراکز مورد نیاز می‌شوند.

محمودیان ادامه داد: با همکاری دانشگاه فنی و مهندسی و با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی قصد داریم کلاس‌هایی را به صورت آنلاین و با استفاده از فیلم برگزار کنیم و برای کسانی که از این دوره‌ها فارغ التحصیل می‌شوند گواهینامه‌های فنی صادر می‌شود.

رییس اتحادیه سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته با بیان اینکه این افراد به عنوان افراد متخصص در بحث سوخت‌های جایگزین ال پی جی و سی ان جی شناخته خواهند شد گفت: استفاده از این متخصصان آموزش دیده در مراکز دوگانه سوز کردن خودرو‌ها باعث می‌شود تا امتیاز آن مرکز افزایش پیدا کند و در رشته‌های تخصصی داشتن گواهی فنی برای دریافت پروانه کسب الزامی است.

محمودیان افزود: گذراندن این دوره‌ها تقریبا برای همه کسانی که در مراکز خدمات فنی اتحادیه‌های سوخت کار می‌کنند، الزامی است.

به گفته رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته به زودی جزئیات برگزاری رشته دانشگاهی مهندسی سوخت‌های جایگزین و همچنین دوره‌های آموزشی آزاد همراه با نحوه ثبت نام با صدور اطلاعیه‌ای اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صداو سیما

کد خبر 126064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha