کد خبر 127892
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی صنوف از فردا

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران: مرحله جدید محدودیت‌های کرونایی برای صنوف از فردا سه شنبه ۲۰ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر مرادی با تاکید بر اینکه تمامی مصوبات ستاد ملی و ستاد‌های استانی مقابله با کرونا لازم الاجراست، گفت: از فردا به جز واحد‌های صنفی مجاز، تمامی صاحبان مشاغل گروه دوم نیز باید از ساعت ۱۸ همه واحد‌های خود را تعطیل کنند و مشاغل و صنوف گروه‌های شغلی سه و چهار که قبلا اعلام شده بود، همچنان تعطیل هستند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت تهران بزرگ واحد‌های صنفی گروه ۳ و ۴ را شامل آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی، کافه ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه ها، باشگاه‌های ورزشی و ... اعلام کرد.

وی گفت: صنوف و مشاغل گروه شغلی دو نیز شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرموادغذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فروشگاه‌های فرش و موکت، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی‌های پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم تحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل و ... جزو صنوف گروه شغلی دوم هستند که از فردا اجازه فعالیت تا پس از ساعت ۱۸ را ندارند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: پلیس با واحد‌های صنفی مشمول این مصوبه که بعد از ساعت ۱۸ فعال باشند؛ برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 127892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha