شاهین، نقطه قوت سایپا محسوب می شود

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشكلات و رفع موانع پیش روی صنعت خودرو، مجلس عزم خود را جزم و سعی كرده با احصاء مشكلاتی كه بخش قابل توجهی ناشی از سخت ترین تحریم ها است این صنعت اشتغالزا را حمایت كند.

به گزارش پرشین خودرو، یوسف داودی در بازدید از مركز تحقیقات و نوآوری سایپا و با تاكید بر حمایت از صنعت خودرو، تصریح كرد: با توجه به ضرورت حمایت از صنعت داخلی و نقش اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی كه خودروسازان در كشور دارند، مجلس در تلاش است تا با ریل گذاری مناسب، شرایطی را فراهم كند تا مشكلات شركت های خودروسازی حل شود.

وی با تقدیر از عملكرد سایپا در تولید خودروهای جدید و توقف تولید پراید، گفت: باعث افتخار صنعت خودروسازی كشور است كه گروه سایپا توانسته در سخت ترین تحریم ها و مشكلات اقتصادی متعدد در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد و به دستاوردهای خوبی برسد.

نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به تولید خودروی شاهین خاطرنشان كرد: شاهین خودروی جدید سایپا كه به تكنولوژی های روز مجهز است می تواند بازار خودرو را متحول كند و به نیاز مردم پاسخ دهد؛ در این میان می توان گفت كه خودروی شاهین نقطه قوت سایپا محسوب می شود.

 

شاهین



وی با بیان اینكه افزایش تولید خودرو و ساخت محصولات متنوع در سایپا حاصل درایت و تلاش مدیریت ارشد و همكاران متخصص این خودروساز برتر است، تصریح كرد: با توجه به تنوع محصولی كه در سایپا دنبال می شود، تلاش برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان ضرورت دارد.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: موضوع دیگری كه گروه خودروسازی سایپا انجام داده و تاثیر آن به خوبی در بازار قابل مشاهده است، كاهش معوقات به مشتریان است، این مجموعه در كنار فعالیت های توسعه ای توانسته تاخیرهای گذشته را جبران كند.

وی با بیان اینكه مجلس در كنار صنعت خودرو است و از مجموعه ای چون سایپا كه می خواهد در راستای اهداف ترسیم شده در توسعه محصول و افزایش سطح رضایت مردم گام بردارد حمایت می كند، خاطرنشان كرد: با توجه به دستاوردها و عملكرد قابل قبول گروه سایپا قطعا در آینده ای نزدیك شاهد رشد اقتصادی و رقابت با خودروسازان خارجی در امر كیفیت و صادرات محصول خواهیم بود.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس، نقش خودروسازان در اشتغالزایی را بارز دانست و گفت: هدف مجلس از حمایت صنعت خودروسازی ایجاد رضایت مردم است.

کد خبر 130284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha