کشنده جدید امپاور با قیمت رقابتی عرضه می شود

مدیرعامل بهمن دیزل گفت: کشنده جدید امپاور با قیمت بسیار رقابتی براساس استراتژی های بازار این شرکت عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل، با اعلام این خبر در مراسم رونمایی محصول و خطوط تولید محصول امپاور اظهار داشت: بهمن دیزل با رونمایی از محصول جدید خود به نام کشنده امپاور گامی دیگر را برای اقدامات توسعه تولیدات تجاری خود برداشت و یکی از نیازهای شبکه حمل نقل کالا در کشور را مرتفع کرد.

وی در خصوص اقدامات توسعه ای این شرکت تصریح کرد: بهمن دیزل پیش از خصوصی سازی فضایی به مساحت 80 هزار متر مربع را دارا بود که این فضا پس از خصوصی سازی به 330 هزار متر مربع افزایش یافت.

خضری اضافه کرد: کاربری سازی در مساحتی با 24 هزار متر مربع، شاسی سازی در مساحتی با 22 هزار متر مربع، تولید وانت در مساحتی با 34 هزار متر مربع و خطوط تست در مساحت هفت هزار متر مربع از دیگر اقدامات توسعه ای اخیر شرکت بهمن دیزل به شمار می رود.

 

حسین خضری
 

وی با تاکید بر اینکه خودروهای تجاری گروه بهمن با تولید خودروهای تجاری ایسوزو آغاز به کار کرده بود، گفت: استراتژی های گروه بهمن در انتخاب کشنده جدید امپاور انتخاب محصول منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است.

به گفته مدیرعامل بهمن دیزل، کشنده جدید امپاور دارای گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطرای (AEBS) و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و ...) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و نکته حائز اهمیت آنکه ارائه این محصول با قیمت بسیار رقابتی براساس استراتژی های بازار این شرکت است.

خضری به امکانات کشنده جدید امپاور اشاره و خاطرنشان کرد: کابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار، و مسطح ارگونومی و همچنین سقف بلند برای تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادی و قابلیت تنظیم در شش جهت، دارای دو تخت خواب بزرگ و راحت برای استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده به شمار می رود.

وی همچنین بیان کرد: امپاور دارای کلیدهای کنترل مولتی مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان، یخچال مسافرتی با دسترسی آسان و مجهز به سانروف برقی است.

یادآور می شود که به تازگی گروه خودروسازی بهمن در اقدامی خط تولید وانت کارا را به بهمن دیزل سپرد و این خط تولید به شهرک صنعتی البرز واقع در شهر قزوین انتقال یافت. همچنین تولیدات خودرو های کار و تجاری به گروه بهمن دیزل سپرده شده است.

کد خبر 137276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رجب پور ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    با سلام فروش کشنده جدید ازکی شروع میشه شمارابه جان هرکی دوست دارید این کامیونها را به راننده ها بفروشید نه به دلالهای از خدا بیخبر که خون ماراننده ها را توشیشه میکنند