کاهش 50 درصدی خودروهای ناقص سایپا

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: با برنامه ریزی های دقیق و مناسب كه در ماه های پایانی سال گذشته صورت گرفت، تعداد خودروهای ناقص در گروه سایپا به میزان ۵۰ درصد كاهش یافت.

به گزارش پرشین خودرو، مسعود پروین درباره ترخیص خودروهای ناقص از پاركینگ گروه خودروسازی سایپا و روندی كه این بخش طی خواهد كرد، اظهارداشت: با استقرار تیم جدید مدیریتی گروه خودروسازی سایپا، یكی از موضوعاتی كه در اولویت كاری قرار گرفت، تكمیل كاری خودروهای ناقص بود؛ در آن زمان (23 دی ماه سال گذشته) حدود 80 هزار خودرو به علت نقص قطعه در پاركینگ بود كه در راستای کاهش این عدد، جلسات متعددی با قطعه سازان و تامین كنندگان قطعه برگزار شد.

او با بیان اینكه با برنامه ریزی دقیقی كه سال گذشته انجام شد، در 28 اسفندماه موجودی خودروهای ناقص گروه سایپا به حدود 43 هزار و 700 دستگاه رسید، تصریح كرد: با ادامه تکمیل کاری در هفته دوم تعطیلات نوروز نیز عدد یاد شده به حدود 40 هزار دستگاه رسید.

معاون برنامه ریزی تولید گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینكه تكمیل كاری خودروهای ناقص به سرعت در حال انجام است، گفت: سعی بر این است كه با افزایش تولید و تامین قطعه، خودروها به فوریت به دست مشتریان برسد.

او اظهارداشت: با توجه به تاكیدات مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تمام مجموعه در تلاش است كه از همه توان خود برای افزایش تولید استفاده كنند.

کد خبر 137576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha