طرح نظارت بر اصالت قطعات یدكی شبكه خدمات پس از فروش آغاز شد

طرح نظارت بر اصالت قطعات یدكی شبكه خدمات پس از فروش محصولات سایپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی روزبهانی رئیس كمیته مبارزه با كالاهای تقلبی و قاچاق شرکت سایپایدك، گفت: مجموعه خدمات پس از فروش سایپا در راستای ارائه خدمات و قطعات با كیفیت به مشتریان و اطمینان از عدم وجود قطعات غیر شركتی در سطح نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها، بازرسی در سطح شبكه نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش قطعه و عاملین تعمیراتی را آغاز کرده است.

وی از عزم جدی و قاطع در برخورد با اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه تولید، توزیع و فروش قطعات یدكی تقلبی و قاچاق محصولات سایپا در بازار خبر داد و تصریح کرد: کیفیت قطعات یدكی در مجموعه خدمات پس از فروش سایپا تضمین های لازم را دارد بود و این قطعات در بسته‌بندی اصلی عرضه می‌شوند لذا تامین قطعات و فرآیند تولید مطابق استانداردهای سخت‌گیرانه است.

روزبهانی تاكید کرد: فرآیند کنترل کیفیت برای محموله‌های قطعات یدک در مبادی ورودی به انبارهای سایپایدک به دقت مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می شود.

وی ادامه داد: کلیه قطعات یدکی توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت صدور گواهی مرغوبیت، قطعات قابل ارسال به انبار است.

رئیس كمیته مبارزه با كالاهای تقلبی و قاچاق شرکت سایپایدك با بیان اینکه نظارت و بازرسی سایپایدك در حوزه مبارزه با توزیع قطعات تقلبی و قاچاق مسبوق به سابقه بوده است، افزود: با ادامه بازرسی‌ها و همكاری با سازمان بازرسی اصناف و تعزیرات حكومتی، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سایپایدك را مسدود خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: طرح بازرسی و نظارت سایپایدك در مبارزه با توزیع قطعات غیر اصلی در بازار، در تمام استان ها آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

طرح بازرسی و نظارت بر اصالت قطعات یدكی شبكه خدمات پس از فروش سایپا با حضور سیدمحمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سایپایدك و محمدرضا موسویان؛ مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است.

کد خبر 137592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha