مشتریان از ایکس55 پرو چه می‌گویند؟

مدیران خودرو چندی پیش برنامه تست درایو ایکس55 پرو را در پیست آزادی برگزار کرد تا با نظرات مشتریان این خودرو آشنایی بیشتری پیدا کند.

به گزارش پرشین خودرو، کم‌کم به ماه های گرم و روزهای طاقت فرسای سال نزدیک می شویم اما این روزها برای خیلی از افرادی که مهمان پیست آزادی تهران بودند نه تنها کسل کننده نبود، بلکه فرصتی برای یک تجربه هیجان انگیز نیز بود، به خصوص برای علاقه مندان به خودرو و مالکانی که به دنبال خرید محصولات جدید بازار هستند.

چشم نواز مثل ایکس55 پرو

یک امکان ویژه برای مهمانان مراسم تست درایو مدیران خودرو مشاهده جدیدترین عضو خانواده ام وی ام از نزدیک و آشنایی با تمام جزئیات و مشخصات فنی، رفاهی و ایمنی این خودرو بود. در قسمتی از محوطه پیست آزادی تهران دو خودرو به رنگ های سفید و سیاه در کنار هم خودنمایی می کردند، جایی که کارشناسان این شرکت شرح دقیقی از کلیه امکانات نسل جدید ایکس55، به ویژه دوربین 360 درجه، گرم کن صندلی ها، کول باکس، کروز کنترل و... در اختیار علاقه مندان قرار دادند تا فرصت پیدا کنند پیش از عرضه رسمی این خودرو با تمامی جزئیات آن آشنا شوند.

غافلگیری در نگاه اول

آنچه نظر علاقه مندان را در همان ابتدای تست رانندگی به خود جلب می کرد طراحی داخلی کاملا جدید و بروز ایکس55 پرو با داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایش بزرگ 25/10 اینچی، تعویض دنده برقی و نورپردازی 7 رنگ داخل کابین با ارگونومی جذاب بود که تغییراتی اساسی نسبت به مدل قبلی این خودرو محسوب می شود و باعث می شد افراد ابتدا فرصتی را به مشاهده و لمس این تغییرات اختصاص دهند.

 

ام وی ام ایکس55 پرو




چابک تر از همیشه

هیجان رانندگی با یک خودرو تازه نفس چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت. این در چهره خیلی افراد پس از تست رانندگی خودرو در پیست نمایان بود. در واقع، گشتاور 230 نیوتونی و قدرت 156 اسب بخاری که از موتوری 1.5 لیتری توربو ایکس55 به دست می آید مالکان خودروهای رقیب را که برای تست این خودرو آمده بودند به راحتی غافلگیر می کرد.

گیربکس اتوماتیک 9 سرعته CVTبه کار رفته در این خودرو نیز برای منتقدان گیربکس های CVT خبر خوبی نبود، زیرا بسیاری از افراد نسبت به بهبودهای صورت گرفته در گیربکس جدید، به ویژه تاخیر کمتر در انتقال قدرت و شتاب خوب این خودرو ابراز رضایت داشتند.

زمان عرضه

در بازار پررقابت کراس اوورها این بار مدیران خودرو تلاش دارد نمایشی درخور از نسخه پرو این خودرو داشته و علاقه مندان را با ویژگی ها و امکانات آن به خوبی آشنا کند. مراسم تست خودرو، این فرصت را برای گروهی از علاقه مندان ایجاد کرد، اما سایرین نیز با توجه به برنامه شرکت مدیران خودرو برای عرضه رسمی این خودرو در سه ماهه نخست سال جاری، زمان زیادی منتظر نخواهند ماند. در حال حاضر با مراجعه به صفحه رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس https://mvmco.org/x55pro/ می توان اطلاعات دقیقی از این خودرو و خبرهای مرتبط با آن به دست آورد.
 

کد خبر 137821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha