فرداموتورز در بزرگترین رویداد خودرویی شمال کشور

خودروسازی فردا در ادامه حضور خود در رویداد های خودرویی کشور این بار با سبد محصولات خود در بزرگترین رویداد خودروی شمال کشور شرکت می یابد.

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریور در شهر قائمشهر برگزار می‌شود؛ در این رویداد بزرگ خودرویی که با حضور بزرگان صنعت خودرو کشور برگزار می شود گروه خودروسازی فردا، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

نمایشگاه خودرو قائمشهر چهارمین مقصد گروه خودروسازی فردا در رویدادهای خودرویی کشور محسوب می شود و این گروه خودروسازی با سبد کامل محصولات خود در آن شرکت می کند.

 

فرداموتورز



پس از حضور پررنگ در نمایشگاه‌های تهران، شیراز و مشهد، اکنون فرداموتورز در نمایشگاه خودرو مازندران حضور قدرتمندی خواهد داشت.

این گروه خودروساز حالا با گذشت زمان جایگاه خود را در تولید محصولات سواری، تجاری و ماشین آلات در بین خودروسازان خصوصی تثبیت کرده و در سال‌های پیش رو سعی دارد با معرفی گسترده محصولات و سبدی متنوع سهم بیش تری از بازار پر تقاضای خودرو در اختیار گیرد. فرداموتورز در رویداد پیش رو با خودروهایFMC T5، SX5، FMC 511 و FMC M4 پذیرایی بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

فرداموتورز



در این نمایشگاه همچنین خودروی M4 که پرآپشن‌ترین خودروی مونتاژی حال حاضر کشور و رقیب خودروهایی چون لاماری ایما محسوب می‌شود، با رنگ‌بندی‌های خاص و جدید به معرض نمایش در خواهد آمد.

محمدرضا آریان نژاد معاون بازاریابی گروه خودروسازی فردا خاطرنشان کرد: خودرو M4 که یک خودروی لوکس و خانوادگی محسوب میشود، تا دو ماه آینده قیمت‌گذاری و برنامه فروش آن بصورت رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 139027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha