دیدار مدیران بانک ایران زمین از شعب غرب کشور

به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های غرب کشور، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور حراست و مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین به این استان ها سفر کردند.

به گزارش پرشین خودرو، مدیران ارشد بانک در این سفر از شعب تحت پوشش مدیریت غرب در استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان بازدید کردند و ضمن دیدار با همکاران از نزدیک در جریان مسایل و دیدگاه های آنان قرار گرفتند.

در ادامه به منظور بررسی عملکرد شعب در نیمه اول سال جاری، جلسه ای با موضوع تاثیر نیروی انسانی ماهر در تحقق اهداف تعیین شده، با حضور روسا و معاونین شعب برگزار شد.

علیرضا یارقلی مدیر امور حراست بانک ایران زمین، گفت: این مدیریت به عنوان مشاوری امین و مورد اعتماد در کنار همکاران است.

وی خواستار هوشیاری بیش از پیش همکاران به عنوان امانت داران سرمایه مردم نزد بانک ایران زمین شد.

در این دیدار محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استانها ضمن بررسی عملکرد شعب استان های غرب کشور، این منطقه را دارای پتانسیل مطلوب بیان کرد و گفت: با وجود همکاران متعهد و سخت کوش در شعب استان های غرب کشور، مشتریان از خدمات بانک ایران زمین با کیفیت مطلوب بهره مند خواهند شد.

در پایان علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی مطالبی در خصوص وضعیت رفاهی کارکنان و اهداف آتی بانک بیان کرد و گفت: همکاران با حضور در دوره های آموزشی می توانند علاوه بر بالابردن سطح دانش خود، سرویس های بانک را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کنند و این موضوع از اولویت های سرمایه انسانی است.

کد خبر 139568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha