معرفی چهارمین محصول لوکس مدیران خودرو در ایران

شرکت مدیران خودرو به طور رسمی از جدیدترین کراس اوور لوکس خانواده فونیکس یعنی اف.ایکس با شعار « هنر آینده » رونمایی کرد.

/خبرنگار: زهرا حریری/ به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیران خودرو که سال گذشته با معرفی برند فونیکس، محصولات لوکس و گران قیمت چری را وارد ایران کرد؛ در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت، نمایندگی های خود و خبرنگاران ، فونیکس FX را معرفی و رسما رونمایی کرد.

کراس‌اوور امودا 5 چهارمین محصول لوکس از خانواده فونیکس است که پس از عرضه سه محصول تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو قرار است با نام تجاری FX و همزمان با عرضه جهانی در بازار کشورمان عرضه شود.

برند فونیکس که به واسطه کیفیت، نوآوری و بهره ‌مندی از تکنولوژی روز دنیا جایگاه خوبی را در بازار خودرو ایران به دست آورده است، حالا با طراحی مدرن FX و با شعار «هنر آینده» به بازار ایران معرفی می شود.

در مراسم رونمایی از محصول آینده برند فونیکس که پنج شنبه شب در هتل استقلال تهران برگزار شد، نماینده و مدیر ارشد برند فونکیس در ایران گفت: حدود یک سال از تولد برند فونکیس در شرکت مدیران خودرو می گذرد ؛ برندی که آمده پرچم دار نوآوری باشد و بازار ایران را در بخش هایی که خلا دارد، تامین کند.

مِن، خودروهای برند فونیکس را پیشران تکنولوژی و لوکس بودن معرفی کرد و افزود : شرکت مدیران خودرو در مدت کوتاهی از رونمایی برند فونیکس ، با عرضه تیگو 8 پرو ، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو وارد بازار رقابت شده است و حال با شعار « هنر آینده » محصول جدید FX از برند لوکس چری را معرفی می کند محصولی که بیش از همه به نظر نسل جوان تمرکز دارد.

مدیر ارشد برند فونکیس ادامه داد : این کراس اوور جداب از فلسفه طراحی و هنر آینده الهام گرفته و فضای آن سیالیت در مدیران را تداعی می کند.

مِن گفت: البته معرفی این محصول پایان راه نیست و برند فونیکس برنامه ای برای عرضه محصولات بیشتر در کوتاه مدت و دراز مدت به بازار ایران دارد.

 

فونیکس اف ایکس
 

فونیکس اف.ایکس مصداق « هنر در حرکت »

همچنین در این مراسم حامد رحمانی مدیر بازاریابی برند فونیکس، با اشاره به ویژگی‌های برند لوکس فونیکس در ایران گفت : فونیکس FX خودرویی با طراحی متمایز و آینده‌نگرانه ؛ مصداق زیبایی از فلسفه «هنر در حرکت» است. محصولی که ترکیبی از طراحی نور و سایه است.

وی افزود : اف ایکس به ‌عنوان آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی شناخته می‌شود که ضمن بهره‌مندی از طراحی مطابق با ترند روز، شتابی خیره کننده و هندلینگ کم‌نظیر را به سرنشینان خود پیشکش می‌کند.

به گفته وی این محصول با 13 عملکرد از رادارهای همیار راننده (ADAS)، ضمن تسهیل رانندگی، به لذت سرنشینان از سواری و امکانات رفاهی اندیشیده و ایمنی را نیز در بالاترین سطح ممکن، لحاظ کرده است.

بر اساس این گزارش ، محصول جدید فونیکس FX که قرار است در آینده نزدیک با مدل های دیگری در بازار ایران عرضه شود به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز بوده که 156 اسب بخار را با گشتاور 230 نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه به جعبه دنده اتوماتیک CVT مجهز است که قابلیت تیپ ترونیک 9 سرعته مصنوعی را دارد و توان را به چرخ های جلو منتقل می کند.


به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو در آینده، نسخه ارتقاء یافته این محصول یعنی فونیکس FX با پیشرانه 1.6 لیتری TGDI که توسط کمپانی AVL اتریش طراحی شده است به بازار عرضه می شود که می‌تواند قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار دهد نیرویی که از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر (WDCT) ساخت کمپانی گتراک به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

فونیکس FX همچنین در تست تصادف با استاندارد جدید یورو انکپ ، 5 ستاره ایمنی را دریافت کرده است این کراس اوور جز معدود خودروهای چینی بازار ایران است که توانسته تا سطح امتیاز 5 ستاره را بر اساس اصول یورو انکپ به دست آورد.

 

فونیکس اف ایکس


امکانات و آپشن های فونیکس FX

از امکانات رفاهی فونیکس FX که به زودی وارد بازار می شود می‌توان به فرمان دی کات، نمایشگر دوگانه 12.25 اینچی، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی با تزئینات کرومی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه گرمکن، سنسور تصادف جلو، ترمز اضطراری هوشمند، صندوق عقب برقی، سانروف برقی و… اشاره کرد.

تهویه اتوماتیک دوکاناله، سامانه هشدار نقاط کور، رادار کمکی حرکت بین خطوط، شش ایربگ ویژه سرنشینان جلو به همراه کیسه هوای پرده ای و جانبی، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی مالتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتالی، آینه های کناری تاشونده برقی، سنسور نور و باران، شارژر وایرلس، دیلایت، اتولایت واز دیگر آپشن های این کراس اوور لوکس مدیران خودرو است.

یادآور می شود در مراسم رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو در مورد قیمت فونیکس FX و زمان عرضه این محصول صحبتی از سوی مدیران این شرکت مطرح نشد اما گفته شده که احتمالا این محصول در رده قیمتی 1.5 میلیارد تومان یا کمی بالاتر به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین قرار است به زودی فروش این محصول توسط مدیران خودرو آغاز شود.

کد خبر 140287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha