کد خبر 141746
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
رالی گردشگری تهران- شمال برگزار می شود

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تأسیس خود، رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر رفت و برگشت تهران و ساری و در دو کلاس همگانی و پیشرفته برگزار می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روز سه شنبه 18 بهمن 1401 ، کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی این رویداد، در محل اراضی عباس آباد برگزار و نکات ایمنی و آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد. این رالی سه روزه از سه شنبه 19 بهمن  از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور یکصد تیم از سراسر کشور آغاز می شود.

مسیرهای حرکت در نقشه های طراحی شده توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مشخص شده است و شرکت کنندگان می بایست براساس زمانبندی و با توجه به نکات درج شده در نقشه، مسیر 700 کیلومتری رالی را طی کنند.

این رالی، یک رویداد گردشگری است و ملاک انتخاب برترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و ... خواهد بود.

مراسم اعلام نتایج و اهداء جوایز، روز جمعه 21 بهمن 1401 برگزار و سه تیم در کلاس همگانی و سه تیم در کلاس پیشرفته به عنوان برترین های این رالی معرفی خواهند شد.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند حداکثر تا 15 بهمن به وب سایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و یا لینک https://taci.ir/rally/ مراجعه کنند.

کد خبر 141746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha