حرکت سایپا به سمت کاهش زیان و سودآوری

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آینده سایپا امیدوار کننده است، گفت: سایپا به سمت کاهش زیان و سودآوری در حرکت است.

به گزارش پرشین خودرو، علی رضا نظری، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به دغدغه ای که در حوزه صنعت خودرو وجود داشت در بازدید از خطوط تولید سایپا از نزدیک با وضعیت تولید و مشکلات و موانع تولید آشنا شدیم.

وی افزود: گزارشی که مدیرعامل سایپا ارائه کرد نشان از آینده امیدوار کننده این گروه خودروساز دارد. افزایش تولید در سایپا  و تولید به صورت عبور مستقیم بدون توقف خودرو در پارکینگ از نقاط قوتی است که در حال انجام است و با این روند تولید سایپا، حرکت به سمت سودآوری و کاهش زیان انباشته در حال انجام است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر این اساس سایپا به سمت کاهش زیان و سودآوری در حرکت است و در یک سال اخیر این حرکت در صنعت خودرو کشور بسیار امیدوار کننده است.

وی افزود: نگاه مجلس همواره به صنایع داخلی حمایتی بوده و بر این اساس و به منظور رفع مشکلات موجود در اولین گام باید نمایندگان مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس اطلاع کاملی از عملکرد صنایع داشته باشند تا بتوانند تصمیماتی را در گروه گشایی از مشکلات داشته باشند

کد خبر 141755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha