تفکر تولید باید جایگزین تفکر مونتاژ شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تفکرات وابسته به غرب را عامل عقب افتادگی صنعت خودرو در سالیان گذشته دانست و گفت: تفکر تولید باید جایگزین تفکر مونتاژ شود، این موضوع سخت است ولی با ایثار و تلاش بیشتر می توان به این مهم رسید.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با بیان این مطلب و با قدرانی از فداکاری ایثارگران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عرصه صنعت باید با الگو گرفتن از شهدا و ایثارگران، در مسیر تولید خودکفا باشد و در شرایط کنونی ایثار یعنی کار درست انجام دادن و تولید باکیفیت و این مهم با تلاش بی وقفه و بی منت در هر جایگاهی موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در یکسال گذشته با همکاری همه جانبه کارکنان گروه سایپا نشان دادیم که با تلاش و پشتکار می توان محصولی با کیفیت تولید کرد که مشتریان رضایت داشته باشند و دغدغه جامعه از بین برود.

تیموری که در نشست مشاوران و هماهنگ کنندگان امور ایثارگران سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت صمت سخن می گفت، بیان کرد: باید با همکاری همه جانبه در راستای تولید کار کنیم تا بهترین محصول را در کشور برای مردم ایجاد کنیم و در سنگر صنعت با نظم، تولید و ایجاد زیرساخت به رشد قابل توجهی برسیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: افراد در شرایط مختلف می توانند ایثار کنند و این فداکاری در صنعت با تولید، ایجاد اشتغال و جایگزین کردن متخصصان داخلی با کارشناسان خارجی انجام می شود.

وی افزود: ایثارگری یعنی کاهش وابستگی به غرب و زایش داخلی و به همین منظور مدال ایثارگری را باید به کسانی داد که در شرایط حال حاضر تولید را رونق داده اند و به اشتغال کشور کمک می کنند.

تیموری خاطرنشان کرد: باید روحیه از خودگذشتگی و ایثار را در جامعه نهادینه کرد تا بتوانیم تولید و کیفیت را ارتقاء دهیم.

یادآور می شود: هفتمین نشست مشاوران و هماهنگ کنندگان امور ایثارگران سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت صمت با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا و مشاوران امور ایثارگری در شرکت سایپا برگزار شد.

کد خبر 141769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha