افزایش ساعات کار دفتر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو

ساعات کار دفتر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۸ افزایش یافت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این اقدام به منظور فراهم آوردن بیش از پیش رفاه حال هموطنان و متقاضیان دریافت گواهی نامه رانندگی بین المللی، پلاک ترانزیت و دیگر مدارک مورد نیاز برای انجام سفرهای زمینی با خودرو به خارج از کشور و ایجاد تسهیل و تسریع در این حوزه صورت گرفته است.

بر این اساس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها نماینده رسمی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در امر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو در ایران، در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و با توجه به افزایش حجم سفرها و همچنین تقاضای دریافت مدارک بین المللی، تا پایان سال جاری ساعات کار دفتر صدور در خیابان خرمشهر  را افزایش داده است.

متقاضیان می توانند تا پایان سال روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ و پنجشنبه ها از ساعت ۸ تا ۱۴ با مراجعه به دفتر صدور اسناد در خیابان خرمشهر - ابتدای خیابان شهید عربعلی - بین کوچه یکم و سوم - پلاک ۲، نسبت به دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی و یا اسناد و مدارک بین المللی خودرو خود اقدام کنند.

همچنین دفاتر صدور اسناد و مدارک بین المللی در خیابان های شهید فیاض بخش و آزادی و دیگر نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

کد خبر 141977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha