مسابقات اسنوبرد کاپ ام‌وی‌ام با حمایت مدیران خودرو برگزار شد

مسابقات اسنوبرد کاپ ‌ام‌وی‌ام با مشارکت فدراسیون اسکی روز جمعه پنجم اسفند ماه در پیست اسکی دربند سر برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این دوره از مسابقات که به گفته شرکت‌کنندگان یکی از حرفه‌ای‌ترین رقابت‌های اسنوبرد سال‌های اخیر کشور بود بیش از صد ورزشکار از جمله اعضای تیم ملی اسنوبرد شرکت داشتند و در نهایت، برندگان بخش‌های مختلف جوایز خود را از مدیران خودرو دریافت  کردند.

کاپ ام وی ام

برند ام‌وی‌ام به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین فعالان صنعت خودرو ایران همواره نگاه ویژه‌ای به علایق نسل جوان از جمله ورزش داشته است. در همین راستا و با توجه به تصویر جدید این برند مبنی بر ارائه محصولات فشن و تکنولوژی محور برای نسل جوان،   مسابقات اسنوبرد کاپ ام‌وی‌ام با حمایت مالی مدیران خودرو برگزار شد.

مسابقات اسنوبرد کاپ ام‌وی‌ام

در حاشیه این دوره از مسابقات که مورد استقبال گسترده علاقه‌مندان به اسکی قرار گرفت، مدیران ارشد برند ام‌وی‌ام به‌طور مستقیم به گفتگو با نسل جوان و رسانه‌ها پرداختند و درباره تصویر جدید برند ام‌وی‌ام که این نسل را مخاطب اصلی خود می‌داند توضیح دادند.

کاپ ام وی ام

همچنین از چهره‌های اصلی این رویداد ایکس ۵۵ پرو، پرچم‌دار برند ام‌وی‌ام بود که در این دوره از مسابقات به‌طور ویژه مورد توجه حاضران در پیست اسکی دربند سر قرار گرفت. کراس اور مدرن ام‌وی‌ام به دلیل برخورداری از سیستم پیشرانه قدرتمند توربو شارژ ۱.۵ لیتری، طراحی جذاب و امکانات به‌روزش یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای جوانان و ورزشکاران ایرانی به‌حساب می‌آید.

مسابقات اسنوبرد کاپ ام‌وی‌ام

کد خبر 142016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha