تولید و کیفیت خودروها در سال ۱۴۰۲ افزایش می یابد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.

به گزارش پرشین خودرو، متن پیام علیمردان عظیمی به این شرح است:

چه زیبا و دل‌انگیز است که هم زمان دو پدیده بزرگ ملی و مذهبی فرا رسیده است؛ یکی نوروز باستانی و دیگری حلول ماه مبارک رمضان؛ یکی بهار طبیعت و آن دیگری بهار دل ها؛ اولی آرایش بیرون و دومی پیرایش درون؛ یکی از جنس سبزینه و دیگری از جنس نور و شگفتا که هر دو برکت، لطافت و پاکی را بشارت می‌دهند.
هم زمانی حلول ماه مبارک رمضان با آغازین روزهای  بهار ۱۴۰۲ را به فال نیک می‌گیریم و با توکل بر حضرت دوست و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با تلاش مضاعف، هم اندیشی و همدلی بیش‌تر اهداف و برنامه‌های سال جدید را کلید خواهیم زد.

امیدوارم در سال جدید با ایجاد فضایی مبتنی بر عدالت و اخلاق، شاهد رونق بیش‌تر مهرورزی، شایسته سالاری و تلاش مسوولانه در جای جای گروه صنعتی ایران خودرو باشیم. 
همچنین در سال جدید، به تاسی از بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال و همچنین تاکیدات ریاست جمهوری، افزایش تیراژ تولید و تلاش در جهت رشد کیفیت محصولات از اولویت‌های اصلی گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود، چرا که جلب رضایت مشتریان و پاسخ مناسب به نیاز و خواست مردم شریف ایران، تنها در گرو اجرای صحیح این برنامه خواهد بود؛ این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
 به یاری خداوند تلاش می کنیم با هم اندیشی و تمرکز بیش تر، تصویر ذهنی جامعه نسبت به صنعت خودرو را نیز بهبود بخشیده و در مسیر رضایتمندی مصرف کنندگان نهایی گام برداریم.  
از آن جایی که صنعت خودروسازی لکوموتیو سایر صنایع به شمار می‌رود، از این رو توسعه و پیشرفت این صنعت از مهم ترین وظایف خودروسازان است. 
در همین راستا، با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون، توسعه سبد محصولات ایران خودرو به طور جد، در دستور کار سال ۱۴۰۲ قرار می‌گیرد تا این شرکت همچنان در مسیر رشد و تعالی سرآمد باشد. 
با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که بازار منطقه برای صادرات خودروهای سواری و تجاری دارد، بی شک می‌توانیم از توانمندی‌های موجود خود برای رقابت با خودروسازان خارجی بهره ببریم. 
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ شمسی و حلول ماه مبارک رمضان، برای یکایک هم‌وطنان، سالی سرشار از رحمت الهی، برکت، آرامش، سربلندی و تندرستی آرزومندم. 
وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های بی‌بدیل صنعتگران به ویژه همکارانم در خانواده بزرگ گروه صنعتی ایران‌خودرو که همواره برای اعتلای این صنعت از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند، صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.
اطمینان دارم در سال پیش رو، روزهای ماندگاری را با یکدیگر رقم زده و بر شکوفایی و بالندگی صنعت خودروسازی کشورمان بیش از پیش خواهیم افزود.

- علیمردان عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

کد خبر 142199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha