مشکل ۷۵ درصد خودروها بدون نیاز برای حمل به تعمیرگاه حل شد

مدیرعامل شرکت ایساکو گفت: در طرح خدمات نوروزی ایران خودرو، با اعزام نیروهای امدادی به محل مورد نظر امدادخواهان و ارایه خدمات امداد بالینی سریع، مشکل ۷۵ درصد خودروها بدون نیاز برای حمل به تعمیرگاه و حدود پنج درصد با مشاوره تلفنی رفع شد.

به گزارش پرشین خودرو، طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌ خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

مدیرعامل ایساکو، در این خصوص اظهار داشت: طرح خدمات نوروزی که طی آن ۳۰۶ نمایندگی مجاز کشیک و ۲۵۰۰ اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور به هموطنان خدمت‌رسانی کردند، پس از ۲۰ روز تلاش شبانه‌روزی مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در حالی به پایان رسید که ۹۹.۷ درصد از خودروهای پذیرش شده گارانتی در ایام کشیک، پس از دریافت خدمات از نمایندگی‌های مجاز ترخیص شده‌اند.
بابک سلاجقه افزود: پیش‌بینی شده بود در نمایندگی‌های کشیک به صورت متوسط ۱۵ خودرو به صورت روزانه پذیرش شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص تامین قطعه و تامین تجهیزات لازم و حضور کارکنان، مراجعه‌کنندگان در اسرع وقت از خدمات نمایندگی‌های سراسر کشور بهره‌مند شدند.
وی اظهار کرد: پیش از آغاز طرح، قطعات مورد نیاز، پیش‌بینی و برای نمایندگی‌های کشیک ارسال شده بود و در زمان اجرای طرح نیز تدابیر و آمادگی لازم برای تامین و ارسال قطعاتی که در برخی نمایندگی‌ها موجود نبود یا موجودی آن به اتمام رسیده بوده، صورت گرفت. 
مدیرعامل ایساکو با بیان این که با توجه به تعطیلی ناوگان حمل و نقل و لجستیک در ایام نوروز، تامین و ارسال قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها احتمالا با کندی مواجه می‌شد، تصریح کرد: در این زمینه نیز از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد، تا متعاقب پایان موجودی برخی قطعات، تا حد امکان، خودرویی در نمایندگی‌ها متوقف نشود.
سلاجقه افزود: با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش، ستادی به منظور پشتیبانی و نظارت بر حسن انجام کار در شرکت ایساکو، تحت عنوان «ستاد مرکزی خدمات نوروزی ایران‌خودرو» تشکیل شد و در تمام مدت اجرای طرح، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد در تهران و دفاتر منطقه‌ای، نمایندگی‌ها و ناوگان امدادی تمام کوشش خود را به کار بستند که هم وطنان و مسافران نوروزی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند.

امداد نوروزی


وی یادآور شد: در طول اجرای طرح، علاوه بر چند نوبت بازدید مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از نمایندگی‌های مجاز، ناوگان امداد در جاده‌های کشور و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران خودرو، که به منظور پایش و نظارت بر اجرای بهینه طرح صورت گرفت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز راسا با حضور در مرکز تماس امدادخودرو ایران، بر روند پاسخ‌گویی و ثبت درخواست‌های امداد نوروزی نظارت به عمل آورد.
سلاجقه در خصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری گفت: این مدت زمان در طرح امسال به ۲۴ دقیقه رسید و در این طرح خدمات ایاب و ذهاب به محل درخواست مشتریان به صورت رایگان صورت پذیرفت. 
مدیرعامل ایساکو در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو که همواره به صورت شبانه‌روزی به تمامی تماس‌های مردمی پاسخ می‌دهند نیز در طرح مذکور توانستند با اعزام نیروهای امدادی به محل مورد نظر امدادخواهان و ارایه خدمات امداد بالینی سریع، مشکل ۷۵ درصد خودروها را بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه و حدود پنج درصد را با مشاوره تلفنی رفع کنند. از این میزان تماس حدود ۲۰ درصد نیز منجربه حمل خودرو شد.

کد خبر 142253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha