کد خبر 142263
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران

در این مقاله به نقل از سایت امداد خودرو هیوندای 247 به معرفی تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران می پردازیم.

به گزارش پرشین خودرو، تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ که از تخصصی ترین مجموعه های تعمیرگاهی در تهران است با دارا بودن بهترین تعمیرکاران هیوندای همه خدمات تعمیرات هیوندای را با قیمتی مناسب و به شکلی حرفه ای انجام می دهد.

تعمیرات هیوندای انجام شده در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ شامل همه خدمات تعمیرگاهی و سرویس های دوره ای خودروهای هیوندای با به کارگیری روشهای روز دنیا می شود. در صورتی که خودروی هیوندای دارید می توانید تمامی خدمات سرویس های دوره ای یا تعمیرات تخصصی مثل تعمیر گیربکس هیوندای، تعمیر موتور هیوندای، تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی و سیستم برق هیوندای را به ما بسپارید.

تعمیرگاه مجاز هیوندای

در صورتی که در جستجوی بهترین تعمیرگاه هیوندای در تهران هستید، توصیه می کنیم به مجموعه هیوندای ۲۴۷، یکی از تخصصی ترین تعمیرگاه های هیوندای در تهران سری بزنید. این تعمیرگاه مجاز هیوندای با داشتن کارآزموده ترین تکنسین ها آماده ارائه همه خدمات تعمیر هیوندای مثل تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، تعمیر و عیب یابی جلوبندی خودور، تعمیر سیستم برقی، دیاگ تخصصی هیوندای و همه سرویس های مربوط به خودرو هیوندای است. در ادامه مطلب به صورت مفصل در خصوص هر کدام از خدمات گفته شده صحبت می کنیم.

تعمیر موتور هیوندای

یکی از خدمات تخصصی تعمیرات هیوندای در این مرکز، تعمیر موتور هیوندای و سرویس کامل آن است. همه مشکلات موتور هیوندای مثل صدای سرسیلندر و موتور، تعمیر و رفع نشتی روغن و آب موتور هیوندای، تعمیرات اساسی موتور هیوندای، بررسی سطح و کیفیت روغن موتور هیوندای و تخمین هزینه تعمیرات هیوندای جزو کارهایی است که در تعمیرگاه ۲۴۷ انجام می شود. یکی از مشکلات رایج که در موتورهای هیوندای با آن مواجه می شویم، ضعف واشر سرسیلندر و cvvt است که در این مرکز به آن رسیدگی می شود.

سرویس و تعمیر گیربکس هیوندای

تعمیر گیربکس هیوندای یکی دیگر از خدمات تخصصی ما در تعمیرگاه مجاز هیوندای است. از جمله کارهایی که برای تعمیر و عیب یابی گیربکس هیوندای انجام میشود می‌توان به بررسی کارکرد یا عدم کارکرد سیستم چهارچرخ متحرک، بررسی تغییرات شدید گیربکس در حالت های مختلف، تعویض روغن گیربکس هیوندای با دستگاه های مخصوص، بررسی سطح و کیفیت روغن گیربکس، تعمیر توربین گیربکس هیوندای، تعویض فیلتر روغن گیربکس هیوندای و ... اشاره کرد. در هر موقعیتی با تماس با امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ می توانید در محل و بدون نیاز به تعمیرگاه از این خدمات استفاده کنید.

تعمیر جلوبندی هیوندای

خدمت دیگر ما در تعمیرگاه مجاز هیوندای، عیب یابی و تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو های هیوندای است. خدمات این بخش شامل تشخیص و رفع صدای جلوبندی و عقب بندی، سیستم کنترل پایداری، بررسی مشکل نشتی بالون های کمک عقب و جلو، تنظیم ارتفاع خودرو هیوندای، تنظیم زاویه چرخ های هیوندای و ... می شود.

خدمات برق هیوندای

از جمله خدمات برقی که در تعمیرگاه مجاز هیوندای انجام میشود میتوان به استفاده از دستگاه دیاگ های مخصوص برای پیدا کردن مشکلات برقی و رفع علائم پشت آمپر، بررسی سیم کشی و مدار یونیت های مختلف هیوندای، بررسی عملکرد سیستم سرمایش و گرمایش خودرو، بررسی پارامترهای آلایندگی و تنظیم موتور هیوندای اشاره کرد. همچنین خدمات دیگری مثل تعمیر پنل بخاری و اسپسریال فرمان، تعمیر شیشه بالابر برقی هیوندای و تعمیر سیستم برقی هیوندای در امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ انجام می شود.

تعمیر صندلی برقی هیوندای

معمولاً این صندلی ها به صورتی خراب میشوند که در یک جهت کار کرده و در جهت دیگر کار نمی کنند. از لحاظ تامین قطعات صندلی های هیوندای می توان گفت که قطعات آن در بازار به سختی پیدا شده و برای تعمیر آن باید کیت کامل را تهیه کنید یا بعضی از قطعات را به صورت استوک بخرید. اما در بعضی موارد خرابی این صندلی ها قابل تعمیر است. ما در تعمیرگاه ۲۴۷ سعی می کنیم تعمیر قطعاتی مثل موتورها، سیم کشی و کلیدهای قسمت های مختلف خودرو را نسبت به تعویض قطعات در اولویت قرار دهیم تا در هزینه های کلی تعمیرات صرفه جویی شود.

هزینه تعمیرات هیوندای

هزینه تعمیر این خودرو در تعمیرگاه مجاز هیوندای مقدار مشخص و ثابتی ندارد. این هزینه می تواند به مشکل به وجود آمده در خودرو، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا همان قضیه قابل تعمیر بودن قطعات مشکل دار بستگی داشته باشد. البته برای تخمین هزینه تعمیرات هیوندای می توانید بعد از هماهنگی با کارشناسان ما جهت عیب یابی خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیر هیوندای در امداد خودرو 247

امداد خودرو هیوندای

همانطور که در بخش تعمیر خودروهای هیوندای در تعمیرگاه اشاره شد، تعویض کلی مجموعه قطعات خراب، هزینه بسیار زیادی برای شما در پی دارد اما در صورت تماس با امداد خودروی هیوندای ۲۴۷، همه تلاش ما برای رفع عیب قطعه معیوب انجام میشود. از سوی دیگر اگر کار به تعویض قطعه رسید، شما نگرانی در خصوص قطعات اورجینال هیوندای نداشته باشید.

اولین نکته ای که در خصوص قطعات اورجینال هیوندای باید بدانید این است که ملاک اصل بودن این قطعات هولوگرام و برچسب آن نیست، این موضوع مالکان خودرو را در بازار امروزی به خطا انداخته و در واقع ملاک اصل بودن قطعات تشخیص آن توسط کارشناسان تعمیرگاه بر اساس سابقه و تجربه تامین کنندگی قطعات است.  به صورت کلی استفاده از خدمات امداد خودرو هیوندای تعمیرگاه های معتبر روشی مطمئن تر برای تعویض قطعات اورجینال خودرو هیوندای است. البته دلال ها این تفکر غلط را در ذهن افراد ایجاد می‌کنند که در صورت خرید مستقیم قطعات از آنها، این کار ارزان تر تمام می شود؛ همانطور که اشاره کردیم این طرز تفکر مخصوصاً برای قطعات حساس داخل موتور ممکن است باعث هزینه های اضافی بیشتری هم شود.

تعمیرگاه سانتافه

یکی از واحدهای تخصصی تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷، خدمات تعمیر هیوندا سانتافه است که تعمیرات خودرو به وسیله بهترین تکنسین های ما به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. هیوندای سانتافه را می‌توان جزو خودروهایی دانست که موتور ضعیفی داشته اما به خاطر امکانات و آپشن های خیلی زیادی که دارد، فروش خوبی را در ایران تجربه کرده است. در صورتی که یکی از صاحبان این خودرو هستید، حواستان باشد که تعویض قطعات به جای تعمیر آن سبب زیاد شدن هزینه تعمیرات می شود. ما در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ همه تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب می کنیم تا شما دیگر نیازی برای هزینه قطعه نو با قیمت بالا نداشته باشید.

سانتافه با سابقه فروش بسیار خوب و داشتن محبوبیت بالا در ایران به یکی از خودروهای پرفروش وارداتی بازار کشور تبدیل شد که توانست حلقه رقابت را برای خودروهای ژاپنی تنگ کند. قبل از ممنوع شدن واردات خودروهای خارجی به کشور، خودروهای کره‌ای بیشترین فروش را در ایران داشتند. این خودروها با آپشن های رفاهی خوب و ستاپ فنی قابل قبول در کنار قیمتی مناسب نسبت به خودروهای وارداتی اروپایی و ژاپنی، یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب مشتریان ایرانی بودند.

تعمیر هیوندای

تعمیرگاه آزرا

در مجموعه ما تعمیر هیوندای آزرا به وسیله بهترین متخصصان هیوندای انجام می شود. انواع خدمات تعمیرات هیوندای آزرا مثل انجام سرویس های دوره ای، سیستم تعلیق و جلوبندی، سیستم برق، تعمیر گیربکس و تعمیر موتور در تعمیرگاه مجاز هیوندای به وسیله بهترین تعمیرکاران صورت می گیرد. در صورتی که شما صاحب خودروی هیوندای آزرا هستید، می‌توانید همه خدمات تعمیر و سرویس های دوره ای آزرا را به ما بسپارید.

در خصوص تعمیر موتور آزرا میتوان گفت که همه تعمیرات اساسی موتور یاتاقان زده آزرا و انجام تراشکاری های فوق تخصصی بخشهای مختلف موتور آزرا با دستگاه های پیشرفته، تعویض یا تعمیر اویل پمپ، رفع مشکلات cvvt و سرسیلندر موتور های آزرا به صورت صفر تا صد در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ انجام میشود. در بخش تعمیر گیربکس هیوندای آزرا می‌توانید تعمیر توربین گیربکس آزرا، بررسی مشکل فرار روغن در گیربکس، بررسی فشارهای هیدرولیکی در بخشهای مختلف گیربکس، استفاده از دستگاههای سیمیلاتور پیشرفته برای تست کامل گیربکس، سرویس ساعت گیربکس و تعمیر کامل گیربکس هیوندای آزرا را به ما بسپارید. خدمات جلوبندی هیوندای آزرا شامل رفع ایرادات ای که باعث ناثباتی خودرو میشود، تنظیمات تخصصی زاویه چرخ ها و حل مشکل لاستیک سایی، شناسایی و رفع همه صداهای اضافی سیستم در تعمیرگاه تخصصی هیوندای آزرا انجام میشود.

نمایندگی مجاز هیوندای در تهران

تعمیرگاه هیوندای سوناتا

یکی دیگر از بخش های تخصصی تعمیرگاه ۲۴۷، تعمیر هیوندای سوناتا است. شما در مجموعه ما به همه خدمات تعمیرگاهی هیوندای سوناتا مثل تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، خدمات سیستم جلوبندی و تعلیق، تعمیر سیستم برق و سرویس های دوره ای سوناتا به وسیله تکنسین های آموزش دیده دسترسی دارید. پس اگر یکی از صاحبان خودروی هیوندای سوناتا هستید می توانید همه مشکلات خودرو خود را به ما بسپارید.

خدمات تنظیم موتور هیوندای سوناتا در تعمیرگاه مجاز هیوندا شامل تعویض صافی یا فیلتر بنزین، دیاگ تخصصی و بررسی همه سنسور های موتور هیوندای، رفع همه مشکلات و عواملی که باعث بد کار کردن موتور سوناتا می شوند، تست کامل موتور به وسیله دستگاه چهار گاز، سرویس کامل دریچه گاز، شستشوی انژکتور ها و مدار سوخت رسانی هیوندای، سرویس کامل شمع و وایر هیوندای در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ انجام می شود. همچنین شما می توانید برای انجام سرویس های دوره ای با کیفیت هیوندای سوناتا مثل بازدید کامل چهار چرخ، تعویض روغن موتور سوناتا با دستگاه مخصوص و سایر سرویس های دوره ای به ما مراجعه کنید.

کد خبر 142263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha