کد خبر 142410
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
فرصت طلایی خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه بانکی 1402

خرید اقساطی خودرو باعث می‌شود شما با هر میزان سرمایه‌ای که دارید، بتوانید تنها با بخشی از آن مالک خودرو مورد علاقه‌تان شوید، یک معامله سودآور را رقم بزنید و مابقی موجودی حسابتان را حفظ کنید یا در دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید. بنابراین خرید اقساطی برای تمامی اقشار یک انتخاب عاقلانه است.

به گزارش پرشین خودرو، خرید اقساطی خودرو فقط یک راه‌حل برای گریز از بحران مالی نیست. اگرچه معمولا به افرادی که با مشکل تامین اعتبار برای خرید خودرو مواجه هستند پیشنهاد می‌شود که دست به دامان طرح‌های اقساطی شوند، اما شاید کمتر به مزایای خرید قسطی پرداخته شده باشد.

آیا خرید اقساطی خودرو به صرفه است؟

حتی اگر از یک کارشناس مالی هم مشاوره بگیرید، به شما خواهد گفت که برای حفظ سرمایه و کسب سود، در شرایط فعلی بازار، بهترین تصمیم این است که در طرح‌های فروش اقساطی خودرو شرکت کنید. توضیح بیشتر اینکه شما امروز با هر قیمتی که ماشین بخرید، چند ماه دیگر با توجه به افزایش قیمت‌ها، ماشین شما گران‌تر خواهد شد. این در حالی است که شما همه این مدت از ماشین خود سواری گرفته‌اید و به‌عبارتی با وجود اینکه بخشی از سرمایه خود را درگیر کرده‌اید، اما سود خوبی هم نصیبتان شده است.

قطعا اکنون این سوال برایتان پیش می‌آید که خرید خودرو به شیوه نقدی هم همین مزیت را دارد، چرا باید سراغ خودرو اقساطی برویم؟ پاسخ این است که ماشین، سرمایه‌ای استهلاک پذیر محسوب می‌شود. بنابراین هیچ کارشناسی نیست که به شما توصیه کند، هرچه پول دارید را وارد بازار خودرو کنید!

خرید اقساطی خودرو باعث می‌شود شما با هر میزان سرمایه‌ای که دارید، بتوانید تنها با بخشی از آن مالک خودرو مورد علاقه‌تان شوید، یک معامله سودآور را رقم بزنید و مابقی موجودی حسابتان را حفظ کنید یا در دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید. بنابراین خرید اقساطی برای تمامی اقشار یک انتخاب عاقلانه است.

اگر از طبقه ثروتمندان هستید، خرید خودرو اقساطی مساوی است با یک سرمایه‌گذاری اصولی. می‌توانید همزمان در چند پروژه مالی سودآور شرکت کنید و اصطلاحا پول روی پول بگذارید! فراموش نکنید در جوامعی که اقتصاد آن‌ها از بی ثباتی قیمت‌ها رنج می‌برد، خرید قسطی ملک، باغ، کالا و خودرو یکی از شیوه‌های منطقی سرمایه‌گذاری است.

اگر هم در زمره اقشار کم درآمد یا متوسط جامعه هستید، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو ( https://farnamkhodro.com ) به شما کمک میکند تا بدون اینکه موجودی حسابتان را در نظر بگیرید برای خرید خودرو دلخواه اقدام کنید. از طرفی پله‌های ترقی را چند تا در میان طی کنید و با خرید یک خودرو مدرن، وضعیت معیشت خود را ارتقا ببخشید.

در کنار تمام مزایایی که برشمردیم، خرید ماشین اقساطی باعث مدیریت منابع مالی هم می‌شود. بنابراین شما با درک درست از مبالغ بدهی ماهانه خود، درآمدتان را مدیریت می‌کنید و به انضباط بودجه‌ای می‌رسید. بر این اساس مخارج اضافی و غیر ضروری حذف و هزینه‌ها هدفمند خواهند شد.

عواملی که باعث می‌شود برای خرید اقساطی خودرو مردد باشید

با تمام تفاسیری که گذشت برخی هنوز برای خرید اقساطی خودرو مردد هستند. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می‌شود افراد همچنان در برابر پرداخت قسط مقاومت کنند. از عمل نکردن به وعده‌های فروشنده گرفته، تا قیمت‌های نجومی و بی پایه و اساسی که برخی مراکز برای ماشین قسطی در نظر می‌گیرند. به‌طورکلی این عوامل را می‌توان اینگونه نام برد:

  • تاخیر در تحویل خودرو

  • عدم ارائه رسید معتبر در برابر پرداخت‌ها

  • اقساط کوتاه مدت و بازدهی سنگین

  • قراردادهای غیرشفاف

  • پیش پرداخت‌های بالا

  • حاشیه سود غیر متعارف

  • تعیین قیمت نجومی برای ماشین اقساطی

فرصت طلایی خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه بانکی 1402

تمام این عوامل باعث می‌شود اصطلاحا چشم مشتری برای خرید خودرو به‌ شیوه قسطی بترسد. البته منشا این تردید به رفتار برخی فروشندگان غیرمجاز برمی‌گردد که باعث شده‌اند خریداران علی‌رغم شرایط بعضا پیچیده کمپانی برای واگذاری خودرو، همچنان ترجیح دهند از شرکت سازنده خودرو بخرند. از آنجایی که کمپانی‌ها همه پول خودرو را یکجا دریافت می‌کنند و خبری از فروش اقساطی خودرو در آن‌ها نیست، افرادی که توان مالی کافی برای پرداخت یکباره وجه ندارند، چاره‌ای جز روی آوردن به خودروهای دست دوم پیدا نمی‌کنند.

مزایا و معایب خرید ماشین دست دوم چیست؟

خرید خودرو دست دوم یکی از گزینه‌هایی است که ممکن است پیش روی شما قرار بگیرد وقتی نه می‌خواهید از کمپانی خرید کنید و نه مرکز معتبری برای خرید ماشین قسطی پیدا کرده‌اید. خرید ماشین دست دوم هم مزایایی دارد، از جمله اینکه مجبور به پرداخت قسط نخواهید شد، با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی خودرو صاحب همان ماشین دلخواهتان میشوید، فوری ماشین را تحویل می‌گیرید و به خانه می‌برید و فورا هم سند به نام شما ثبت می‌گردد.

خب! این‌ها که مولفه‌های خوبی هستند، چرا ماشین دست دوم نخریم؟! به علت معایبی که برای خرید خودرو به این شیوه وجود دارد. کدام معایب؟! در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

یک خودرو کار کرده معایب پنهانی دارد که با یک جلسه و دو جلسه کارشناسی نمی‌توان همه آن‌ها را دریافت. شما از شیوه رانندگی و نوع نگهداری راننده قبلی هیچ چیز نمی‌دانید و باید انتظار مخارج پیش‌بینی نشده‌ای را با خرید خودرو کارکرده داشته باشید. بسیاری از مزایایی که با این شیوه نصیب شما می‌شود را با خرید اقساطی خودرو از مراکز معتبری چون فرنام خودرو هم می‌توانید نصیب خود کنید. بنابراین واقعا لازم نیست برای تحویل فوری خودرو یا ثبت سند، سراغ خودرو دست دومی بروید که قرار است هر روز خرج جدیدی روی دستتان بگذارد.

یک ماشین کار کرده از فناوری‌های روز دور مانده است و گزینه‌های سفارشی سازی شده کمتری دارد. همچنین مصرف سوخت آن نیز به سبب استهلاک، بیشتر خواهد بود و این مساله بلای جان وقت و جیب شما خواهد شد! از هر چه بگذریم این مساله را هم نباید نادیده گرفت که عطر و بوی کابین یک خودرو صفر، چیز دیگری است!

ماشین قسطی را از کجا بخریم؟

ماشین قسطی را از جایی بخرید که پیش از شما صدها نفر از -نجا خرید کره باشند و حتی یک مورد نارضایتی پیش نیامده باشد. آیا واقعا چنین مجموعه‌ای وجود دارد؟! البته که هست. مراکز باسابقه و معتبری مانند فرنام خودرو سالهاست که به فراهم کردن بستری امن و مطمئن برای هموطنان سراسر کشور شهرت دارند و شرایط خود را به گونه‌ای رقم می‌زنند که همه افراد با هر توان مالی بتوانند صاحب ماشین محبوبشان شوند. فرقی ندارد قصد خرید اقساطی خودرو داخلی را دارید یا خارجی، یک سدان اقتصادی زیر سر دارید یا یک کراس اوور مدرن و لوکس. در هر حال می‌توانید از مزایایی مثل:

  • تحویل فوری

  • ثبت سند به نام خریدار

  • خرید خودرو با حداقل پیش پرداخت

  • اقساط بلند مدت

  • تعیین اقساط بر اساس توان مالی مشتری

  • قیمت واقعی و مطابق عرف بازار

  • و مشاوره رایگان پیش از خرید بهره‌مند شوید

سخن پایانی

در وضعیت کنونی که قیمت خودرو مطابق نوسان قیمت دیگر کالاهای ضروری دستخوش تغییر می‌شود، خرید خودرو می‌تواند یک تصمیم مالی سودآور باشد. اگر این تصمیم مالی را از طریق خرید اقساطی خودرو انجام دهید، می‌توانید با بخش کوچکی از سرمایه خود خواسته‌تان را محقق نمایید، البته به شرط اینکه مرکزی معتبر و مجاز برای معامله انتخاب کنید.

با این روش هم فشار اقتصادی را از دوش خانواده بر می‌دارید، هم یک خودرو صفر و مدرن می‌خرید که ضمن بهره‌برداری از امکانات متعدد و توان فنی مطلوب آن، هزینه جانبی زیادی برای نگهداری از خودرو نخواهید داشت و هم اینکه می‌توانید با بقیه موجودی حساب خود در دیگر فعالیت‌های مالی شرکت کنید.

بیشتر بخوانید : https://www.cars.com

فرصت طلایی خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه بانکی 1402



 

بنابراین نباید گمان کنید که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو فقط مختص افرادی است که توان مالی کافی برای خرید خودرو نقدی را ندارند. بلکه این روشی کارآمد در دنیای امروز است که با توجه به مزایای متعددی که دارد امکان سرمایه‌گذاری را نیز به وجود می‌آورد. البته همه این موارد در گرو این است که شما یک مرکز معتبر برای خرید اقساطی خودرو پیدا کنید.

راه های ارتباطی : 

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

تماس با کارشناسان : 02177091218

کد خبر 142410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha