کد خبر 142676
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
دوباره جام، دوباره قهرمانی، دوباره فردا موتورز!

قطعاً رقابت فینال جام حذفی که با شهرآورد پرسپولیس و استقلال همراه بود، یکی از جذاب‌ترین رقابت های ورزشی در چند وقته اخیر به حساب می آمد. رقابتی که با پیروزی تیم پرسپولیس همراه شد و این تیم توانست تا در فاصله چند روزه، جام قهرمانی دیگری را به دست آورد.

به گزارش پرشین خودرو، در میان این رقابت جذاب که بیشترین تماشاگر لحظه ای را داشته است، یک شرکت خودروساز خصوصی دوباره حامی این جشن قهرمانی بوده و به این ترتیب، در کنار انجام فرآیند تبلیغات و بازاریابی اقدامی در راستای حمایت از ورزش انجام داده است. شرکت فردا موتورز که چند سالی است فعالیت خود را با مونتاژ محصولات مختلف انجام می دهد و خطوط تولید فعالی در سمنان و بروجرد دارد، پس از حضور در رقابت های پایانی لیگ برتر فوتبال و حضور در جشن قهرمانی این رقابت ها، حال یکی از حامیان اصلی فینال جام حذفی فوتبال شده است و دوباره در کنار پرسپولیس، جشن قهرمانی دیگری را به فاصله چند روز تجربه می کند.

دوباره جام، دوباره قهرمانی، دوباره فردا موتورز!

دوباره جام، دوباره قهرمانی، دوباره فردا موتورز!

فردا موتورز در چند وقته اخیر سیاست بازاریابی غافلگیرانه یا بازاریابی کمینی (Ambush Marketing) را در پیش گرفته است و به سبک جدید بسیاری از نشان های تجاری مطرح، در لحظه ای خاص و غیر قابل پیش بینی نشان تجاری خود را به نمایش می گذارد. این رویکرد بازاریابی که در چند سال گذشته مطرح شده است، در فردا موتورز به کار گرفته شده و می بینیم که بازخوردهای زیاد و متفاوتی را برای این خودروساز خصوصی داشته است. جستجوی های انجام شده و حجم مخاطبانی که به وبسایت و صفحات مجازی فردا موتورز مراجعه کرده اند، نشان می دهد که رویکرد بازاریابی و تبلیغاتی این شرکت در جام های اخیر فوتبال مثبت بوده است.

دوباره جام، دوباره قهرمانی، دوباره فردا موتورز!

دوباره جام، دوباره قهرمانی، دوباره فردا موتورز!

در کنار اینکه تبلیغات مختلف فردا موتورز در محیط استادیوم آزادی و در زمان پخش بازی دیده می شد، شاهد بودیم که این شرکت دوباره حامی مراسم اهدای جام قهرمانی بوده و توانسته تا ترین شبکه های خدمات پس از فروش سیار و امدادی را در میان خودروسازان خصوصی داشته باشد. بر اساس برنامه های فردا موتورز در سال ۱۴۰۲، شاهد خواهیم بود که تا پایان امسال بیش از ۳۵ هزار دستگاه خودروی سواری با نشان FMC در جاده های کشور تردد داشته باشند.

کد خبر 142676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha