کد خبر 142683
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
 رونمایی از پرقدرت ترین محصول استون مارتین

استون مارتین از پرقدرت ترین خودرو خود پرده برداشت.

به گزارش پرشین خودرو، پس از گمانه زنی ها و تیزرهای فراوان، استون مارتین کاور DB۱۲ را برداشته است. خودرویی که پوشش DB۱۱ خروجی را در اختیار گرفته است. DB۱۲ اولین خودرو در عصر جدید استون است. سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی می‌گوید که این وسیله نقلیه جدید اولین «سوپر تورر» جهان است. اما همچنان دارای جلوپنجره آشنای آستون مارتین است که برای DB۱۲ کمی اصلاح شده‌است.

 در حال حاضر، استون مارتین DB۱۲ دارای گزینه V۱۲ نیست، اما دارای یک V۸ توربو دوقلو در زیر کاپوت است. با این حال، عملکرد آن فوق‌العاده است، با حداکثر سرعت بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت و ۰-۶۰ مایل در ساعت زیر چهار ثانیه، که این جدیدترین در سری DB را به همان سرعتی که ما از هر آستون انتظار داریم، می‌رساند.

استون‌مارتین از پرقدرت‌ترین خودرو خود پرده برداشت/ عکس

در حالی که نمونه اولیه DB۱۲ چیزی شبیه یک V۱۲ در زیر کاپوت داشت، DB۱۲ جدید از موتور ۴.۰ لیتری V۸ توئین توربو مرسدس-AMG استفاده می کند. ایجاد چیزی که استون مارتین آن را بهترین ۶۷۱ اسب بخار قدرت و ۵۹۰ پوند فوت گشتاور در کلاس می نامد. استون مارتین می گوید که این موتور دست ساز نسبت به DB۱۱ خروجی که ۵۲۸ اسب بخار از مدل ۲۰۲۲ V۸ قدرت دارد، ۳۴ درصد افزایش قدرت دارد.

استون‌مارتین از پرقدرت‌ترین خودرو خود پرده برداشت/ عکس

استون می‌گوید دیافراگم‌ها به میزان ۵۶ درصد افزایش یافته است که باعث می‌شود هوای خنک بیشتری به رادیاتورهای DB۱۲ وارد شود. برای اینکه مقداری از هوای گرم زیر کاپوت خارج شود، دو دریچه بر روی سقف آن تعبیه شده است. اینها دقیقاً بالای توربوهای دوقلو قرار دارند تا هوا از محفظه موتور خارج شود.

کد خبر 142683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha