موافقت شستا با افزایش سرمایه بارز

عملیات احداث کارخانه ریکلیم و خط روکش تایر هواپیما برای اولین‌ بار در کشور با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز، مدیرعامل شستا، مدیرعامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط‌ عمومی گروه صنعتی بارز، عملیات احداث کارخانه ریکلیم در مجتمع صنایع لاستیک سیرجان بارز آغاز شد همچنین در حاشیه این کلنگ‌زنی از روکش اولین تایر هواپیما که در این مجتمع تجدید روکش شده است، رونمایی گردید.

جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز در این مراسم با خوش آمدگویی به مدیران و مسئولان استانی، احداث کارخانه ریکلیم را با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن معرفی کرد.

 وی از موافقت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) برای سرمایه‌گذاری در این طرح سخن گفت و از موافقت شستا با افزایش سرمایه بارز خبر داد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، در این آیین با قدردانی از پشتکار، انگیزه و انرژی گروه صنعتی بارز گفت: این مجموعه با همت و تقسیم کار صورت‌ گرفته و تولید محصولات جدید، توانسته است ضررهای سال‌های گذشته را جبران و به سوددهی برسد.

وی با بیان اینکه در راه‌اندازی خط توسعه همراه هستیم، افزود: بارز ۵۰ درصد تایر مورد نیاز کشور را تولید می‌کند و با فعال‌ شدن خط توسعه، کمک بزرگی به کشور و اقتصاد دارد.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه خط‌های توسعه بارز، کار بزرگی است و حتماً باید تقویت شود، بیان داشت: ظرفیت بزرگی که نیاز جامعه است، مزیت اقتصادی دارد و امکان صادرات هم فراهم است.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) نیز بر استفاده از دارایی‌های کشور تأکید کرد و گفت: یک دهه رکود در رشد و سرمایه‌گذاری داشتیم و باید همت و تلاشمان را بر افزایش سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی بگذاریم.

وی برنامه شستا را تکمیل زنجیره تولید در شرکت‌های مختلف بیان کرد و احداث کارخانه ریکلیم را در راستای تکمیل زنجیره تولید در گروه صنعتی بارز دانست و از حمایت شستا از طرح‌های توسعه بارز با موافقت و همکاری گروه توسعه ملی دیگر سهام‌دار بارز سخن گفت.

در این مراسم مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین(تاپیکو)، محمدحسین ملاحسنی مدیرعامل صنایع لاستیک سیرجان و شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از اهمیت این پروژه و خط روکش تایر هواپیما در این شرکت را ستودند.

کد خبر 142696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha