کد خبر 142707
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
خرید آنلاین بیمه پارسیان

بیمه بدنه پارسیان از جمله بیمه نامه های پرطرفدار در بین بیمه نامه های بدنه می باشد.

به گزارش پرشین خودرو، در خرید بیمه بدنه برای خودروهای مختلف، حتما اسم بیمه پارسیان به گوشتان خورده و حتما در بررسی بیمه بدنه شرکت های مختلف بیمه قیمت و شرایط بیمه بدنه پارسیان را هم بررسی کرده اید. در ادامه می خواهیم به بررسی شرایط و نحوه استعلام قیمت بیمه بدنه پارسیان و خرید آنلاین و پرداخت خسارت بیمه بدنه پارسیان بپردازیم.

پوشش های بیمه بدنه پارسیان

پوشش های اصلی این بیمه نامه برای دارندگان بیمه بدنه پارسیان شامل موارد زیر می باشد:

پوشش حادثه، تصادف و تصادم

پوشش آتش سوزی و صاعقه و انفجار

پوشش سرقت کلی خودرو

اگر هر کدام از حوادث زیر برای خودروی بیمه شده اتفاق بیافتد، بیمه بدنه پارسیان این خسارات را با توجه به شرایط درج شده در بیمه نامه جبران می کند.

پوشش های اضافی بیمه بدنه پارسیان

برای داشتن بیمه نامه کامل که همه خسارات را تحت پوشش قرار دهد، باید علاوه بر پوشش های اصلی پوشش های اضافی نیز به بیمه نامه بدنه پارسیان اضافه شود. پوشش های اضافی بیمه بدنه شامل موارد زیر می باشد:

  • پوشش شکست شیشه به تنهایی و به علت تغییر دما و برخورد اجسام خارجی
  • جبران خسارت پاشیده شدن رنگ، اسید و مواد شیمیایی
  • پوشش بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، آتش فشان، طوفان، تگرگ و گرد باد
  • پوشش جبران خسارت سرقت جزئی قطعات و لوازم خودرو
  • جبران هزینه‌های ایاب و ذهاب در زمانی که خودرو در تعمیر است

محاسبه قیمت بیمه نامه بدنه در بیمه پارسیان

در شرکت های بیمه برای محاسبه بیمه بدنه  چند فاکتور مهم مورد بررسی قرار می گیرد، از جمله نوع خودرو، سال ساخت، صفر کیلومتر بودن خودرو، تخفیف های بیمه و ارزش خودرو را همگی در کنار یکدیگر بررسی کنند.

داشتن پوشش های اضافی بیمه ای هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت بیمه نامه است. بدین صورت که هرچه تعداد پوشش های اضافی بیشتر باشد، باید حق بیمه بیشتری را هم پرداخت کرد.

نکته: در بیمه نامه بدنه منظور از ارزش خودرو همان قیمت روز ماشین است که به طور مستقیم بر محاسبه قیمت بیمه بدنه تاثیر خواهد گذاشت. اگر به مبلغ کمتر از ارزش روز بیمه شود، در زمان خسارت به مشکل می خورید.

خرید بیمه بدنه با قیمت ارزان

برای خرید بیمه بدنه می توانید از سایت بیمه تایم برای مقایسه قیمت بیمه بدنه استفاده نمایید و با بررسی خدمات و پوشش های شرکت های مختلف بیمه بهترین بیمه بدنه را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین بیمه تایم شما را در دریافت خسارت همراهی می نماید که این موضوع یکی از برتری های خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه تایم می باشد.

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه

برای اینکه بتوانید از بیمه پارسیان خسارت دریافت کنید، نیاز است که تا مدت 5 روز کاری به یکی از شعب بیمه گر خود مراجعه کنید و با تشکیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز روند بررسی خسارت ها را پیگیری کنید. با ارائه مدارک گفته شده، بررسی های لازم انجام می شود. این مدارک عبارتند از:

  • اصل و کپی بیمه بدنه
  • اصل و تصویر گواهینامه راننده مقصر
  • اصل و کپی بیمه شخص ثالث
  • کپی سند مالکیت خودرو
  • اصل و کپی کارت ملی بیمه گزار و مالک خودرو
  • اصل فاکتورهای اقلام خریداری شده

خرید آنلاین بیمه بدنه پارسیان

اگر قبلا بیمه بدنه پارسیان داشته اید و یا می خواهید بیمه بدنه پارسیان خریداری نمایید می توانید با ثبت مشخصات خودرو در سایت بیمه تایم به آدرس BimeTime.com از همه خدمات و پوشش های این بیمه نامه استفاده نمایید.بزارک تصویر

کد خبر 142707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha