سیستم ماشین چی ببندم؟ معرفی بهترین برند های سیستم صوتی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده انواع ضبط و باند و یا دیگر اجزای پخش صوتی خودرو آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز و خواسته ی خود از یک سیستم صوتی، بهترین برند ها را انتخاب نمایید.

به گزارش پرشین خودرو، بعد از خرید خودروی مورد علاقه، انتخاب و خرید یک سیستم صوتی جذاب و با کیفیت، یکی لذت های جوانان به حساب می آید، امروزه به دلیل تنوع بسیار بالا و انتشار موزیک های متفاوت در سبک های جدید، تمایل جوانان و یا افراد با هر سن و سالی، به خرید یک سیستم صوتی مناسب و با کیفیت افزایش پیدا کرده است. این تمایل به خرید سیستم های پخش صوتی و تصویری، باعث شده تا بازار فروش در این حوزه روز به روز داغ تر شود. با افزایش مخاطبان و دنبال کنندگان سیستم های صوتی خودرو، شرکت های تولید کننده در این حوزه نیز، تنوع محصولات خود را بالا برده و مطابق با بودجه، سلایق و کیفیت، محصولات خود را تفکیک بندی و تولید می نمایند. به دلیل تنوع بسیار بالا درانواع اجزا و برند های سیستم صوتی ماشین، انتخاب و خرید برای دوستداران این محصولات با چالش هایی مواجه شده است. چالش هایی همچون انتخاب برند و یا کلاس بندی محصولات.

یکی از مشکلات جوانان برای خرید سیستم ماشین، انتخاب بهترین برند با توجه به بودجه مالی خود می باشد. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر راهنمایی، جهت جمع کردن یک سیستم صوتی خوب، شما را با بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده انواع ضبط و باند و یا دیگر اجزای پخش صوتی خودرو آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز و خواسته ی خود از یک سیستم صوتی، بهترین برند ها را انتخاب نمایید.

سیستم ماشین چی ببندم

چطور یک سیستم صوتی خوب برای ماشین انتخاب کنیم؟

قبل از معرفی بهترین برند های سیستم صوتی خودرو، به این بحث بپردازیم که چگونه یک سیستم مناسب برای خودروی خود انتخاب کنیم. معیار های انتخاب یک سیستم خوب، بستگی به موارد بسیاری همچون نوع خودرو، توان مالی و سلایق دارد. شما قبل از هر اقدامی باید مودجه مورد نیاز خود برای انتخابرسیستم صوتی را تعیین نمایید. پس از تعیین بودجه، کیفیت سیستم حال حاضر ماشین خود را بررسی نمایید. همانطور که آشنا هستید، سیستم های صوتی شامل اجزای متفاوتی مانند ضبط، باند، ساب باکس و ساب ووفر، آمپلی فایر و تیوتر ها می باشند. برای جمع کردن یک سیستم صوتی بسیار با کیفیت، خرید تمامی این اجزا برای خودرو پیشنهاد می شود، اما برای بستن یک سیستم استاندارد و با کیفیت نیازی به خرید تمامی این موارد نیست. برای انتخاب یک سیستم خوب، به توان خروجی محصولات توجه بسیاری داشته باشید. توان خروجی بالا باعث می شود تا موزیک های بلند و با کیفیت، بدون نویز و آمدن صدای محیط به داخل خودرو، پخش شوند.

از مهم ترین معیار های خرید سیستم خوب برای ماشین می توان به قیمت، قدرت صوتی، قابلیت نصب آسان، سازگاری با خودرو سیستم کنترل آسان اشاره کرد. رعایت هر یک از این معیار ها، می تواند یک سیستم خوب و با کیفیت صدای مناسب را برای شما تشکیل دهد. برای راهنمای کامل بستن یک سیستم خوب، مقاله "چگونه یک سیستم صوتی خوب جمع کنیم" را مطالعه کنید تا به صورت تخصصی بتوانید یک سیستم با کیفیت را برای خودروی خود انتخاب نمایید.

معرفی بهترین برند های سیستم صوتی برای ماشین

حال که با معیار های انتخاب یک سیستم صوتی مناسب و با کیفیت برای خودروی خود آشنا شدید، نوبت انتخاب یک برند مناسب و با کیفیت است. به این نکته توجه کنید که در انتخاب سیستم صوتی ماشین، الزاما خرید تمامی اجزا از یک برند آنچنان اهمیتی ندارد و فقط بعضی از محصولات هستند که ست کردن با برند همنوع خود می تواند کیفیت صدای بهتری را برای شما داشته باشید. هر یک از برند ها در تولید اجزای مختلفی همچون باند، هدیونیت و یا آمپلی فایر و ساب ووفر مهارت و تخصص بیشتری دارند که در ادامه با بهترین برند های تولید سیستم صوتی ماشین آشنا خواهیم شد.

سیستم های صوتی برند سونی

سیستم صوتی سونی

برند سونی که سالیان سال در حوزه تولید انواع لوازم صوتی و تصویری برقی فعالیت دارد، یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده انواع سیستم صوتی خودرو می باشد. این شرکت انواع آمپلی فایر، ساب باکس، بلندگو و انواع پخش صوتی خودرو را به بازار عرضه می نماید. ضبط های سونی، یکی از زیبا ترین ضبط های موجود در بازار می باشند که با نصب آنها بر روی خودرو، علاوه بر دریافت خروجی بسیار با کیفیت، ظاهری زیبا به کابین خودروی شما می دهد.

علاوه بر ضبط های پرطرفدار این برند، اسپیکر ها و ساب باکس های صندوقی سونی، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است که کیفیت صدای فوق العاده ای را همراه با بیس دلنشین از پخش موزیک های مورد علاقه کاربران منتقل می نماید.

سیستم صوتی ماشین برند پایونیر

سیستم صوتی پایونیر

برند پایونیر که معرف حضور بسیاری از مردم به خصوص عاشقان و طرفدارن سیستم صوتی می باشد، از بهترین، محبوب ترین و نیز با کیفیت ترین تولید کنندگان انواع سیستم صوتی است. این شرکت ژاپنی در زمینه تولید انواع اجزای سیستم صوتی خودرو فعالیت دارد و در طول سالیان اخیر با تولید محصولات متنوعی از ضبط و باند، ساب ووفر، تیوتر، ساب باکس و بسیاری دیگر از محصولات سیستم صوتی خودرو، توانسته محبوبیت بسیاری را در دنیا کسب کند، و تبدیل به یکی از بهترین تولید کنندگان پخش صوتی خودرو شود.

تنوع و کیفیت فوق العاده در کنار قیمت منصفانه در محصولات پایونیر، باعث شده تا این برند طرفداران بسیاری را در ایران داشته باشد، بطوری که یکی از اصلی ترین اولویت های افراد برای خودروی خود، خرید انواع ضبط پایونیر، انواع باند و یا دیگر اجزای سیستم صوتی پایونیر می باشد. نمایندگی پایونیر بسیاری از انواع محصولات این برند در ایران را، با گارانتی پایونیران به مشتریان عرضه می کند. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای این برند در ایران، باعث می شود تا مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب نماید و اطمینان خاطر را به کاربران و طرفداران خود دهد. از محبوب ترین محصولات برند پایونیر می توان به ضبط های اقتصادی، با کیفیت و با امکانات و ویژگی های بسیار زیاد اشاره نمود. همچنین بلندگو های 13 و 15 اینچ این برند، یکی از پر فروش ترین محصولات سیستم صوتی می باشد که قابلیت نصب شدن به صورت فابریک بر روی انواع خودروی های ایرانی و خارجی را دارد.

پخش صوتی برند آلپاین

سیستم صوتی آلپاین

آلپاین یکی دیگر از برند های ژاپنی تولید کننده انواع سیستم صوتی خودرو می باشد. این شرکت محصولاتی همچون مانیتور خودرو، ضبط، اسپیکر، کامپوننت ،میدرنج و بسیاری دیگر از محصولات صوتی تصویری خودرو را با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید می نماید. بسیاری از سیستم های صوتی شرکت های خودرو سازی BMW، Honda، Dodge و ... طراحی و تولید می شود. از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات برند آلپاین میتوان به دستگاه های پخش تصویری، و یا همان مانیتور خودرو اشاره کرد که قابلیت های بسیاری همچون GPS، اتصال به تلفن همراه و ... را دارد. اگر کیفیت و ماندگاری بالا برای سیستم صوتی خودروی شما، اهمیت بسیاری دارد، آلپاین بهترین گزینه خرید است. محصولات این برند چند میلیتی، از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و در عین حال، به نسبت دیگر برند ها، قیمت بسیار بالاتری نیز دارند.

بسیاری دیگر از برند های تولید کننده انواع سیستم صوتی خودرو، مانند کنوود، جی وی سی، جی بی ال، راک فورد و ... وجود دارند که از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند. در انتخاب سیستم صوتی علاوه بر برند باید به مشخصات پخش صوتی نیز توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید بهترین سیستم صوتی را از بهترین برند های موجود برای خودروی خود انتخاب نمایید. در این مقاله سعی کردیم ویژگی ها و معیار های یک سیستم صوتی با کیفیت برای خودرو را به شما معرفی نماییم و شما را با بهترین برند های تولید انواع سیستم صوتی ماشین آشنا کنیم، تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و سلیقه خود برای سیستم پخش صوتی خود داشته باشید.

کد خبر 143244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha