مدیران خودرو با کمپین "مدیران امروز، حامی مدیران فردا" در تبریز

مدیران خودرو این بار با کمپین "مدیران امروز، حامی مدیران فردا" که در شهر اصفهان آغاز شد، در تهران، رشت و بابلسر ادامه پیدا کرد و حالا در شهر تاریخی تبریز گامی جدید و بلند در راستای فعالیت های خیریه ام وی ام برداشته شد.

به گزارش پرشین خودرو، رویداد باشگاه مشتریان این شهر که در چهارم شهریور ۱۴۰۲ به میزبانی نمایندگی آقای نصیرالهی در عمارت تاریخی سرخه ای تبریز صورت گرفت، شاهد اتفاقی ویژه بود. آئین افتتاحیه فعالیت های خیریه نمایندگی ۴۸۳ مدیران خودرو.

این آئین با شرکت تعدادی از مشتریان ام وی ام و مهمانانی ویژه همچون مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس، فرماندار تبریز و تعدادی از چهره های ماندگار این شهر همراه بود با عنوان مدیران امروز، حامی مدیران فردا برگزار شد.

مدیران خودرو

در این رویداد مقرر شد، نمایندگی آقای نصیرالهی با تامین اعتبار ساخت مدرسه ای با ۱۲ کلاس معادل ۱۵۰ میلیارد ریال، و در دو سال آتی این مدرسه را در شهرک اندیشه تبریز دایر نماید. در حاشیه این مراسم دکتر سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اهمیت وجود خیرین در مناطق مختلف کشور، عنوان داشت: امید است به زودی با همکاری نمایندگی آقای نصیرالهی شاهد ساخت این مدرسه باشیم، تا قدمی جهت بهبود وضعیت کودکان و آینده سازان این مرز و بوم برداریم.

این آئین که برای اولین بار در سطح نمایندگی های مدیران خودرو در شهر زیبای تبریز برگزار شد، نشان از چند نکته مثبت از فعالیت های آتی ام وی ام داشت.

مدیران خودرو

توجه ویژه به مقوله مسئولیت های مدنی توسط باشگاه مشتریان ام وی ام، تبدیل فعالیت های خیریه به سیاست های کلی ام وی ام و فراگیری این مدل فعالیت ها توسط نمایندگان این شرکت در سراسر ایران.

امیدواریم در آینده شاهد رویدادهای بیشتری از این نوع باشیم و به زودی ثمره این فعالیت های خیریه را در ابعاد کلان کشوری ببینیم.

کد خبر 143417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha