کد خبر 143728
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
سایپا، صادرکننده ممتاز سال ۱۴۰۲ شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اهدای تندیس و لوح تقدیر از عملکرد گروه خودروسازی سایپا در حوزه صادرات محصول با عنوان "صادرکننده ممتاز سال ۱۴۰۲ "تقدیر کرد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا در سال مهار تورم و رشد تولید با برنامه ریزی دقیق و منسجم علاوه بر ارسال خودرو، قطعات منفصله و قطعات یدکی به کشورهای مختلفی چون عراق، سوریه، تونس، الجزایر، مصر، لبنان، ونزوئلا، اوکراین، روسیه و قزاقستان همچون سنوات گذشته، اقدام به شناسایی بازارهای جدید صادراتی و انجام مقدمات صادرات به این بازارها برای ارسال خودرو و قطعات منفصله از جمله بازارهای اتحادیه گمرکی اوراسیا به ویژه روسیه، قزاقستان و بلاروس کرده است.

در این لوح تقدیر که به امضای مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده با اشاره به اهمیت صادرات غیر نفتی در اعتلای رونق اقتصادی و گسترش بازارها در عرصه بین المللی و تحقق شعار سال، از سایپا به دلیل سخت کوشی و نقش آفرینی در عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر شده است.

از عوامل تاثیر گذار کسب عنوان صادر کننده ممتاز کشوری در سال جاری، برنامه ریزی دقیق و منسجم در حوزه افزایش کیفی محصولات گروه سایپا متناسب با بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد تنوع در سبد محصولات گروه سایپا و افزودن خودروهای اتوماتیک برای کشورهای هدف بوده است.

گروه خودروسازی سایپا در حوزه صادرات در سال های گذشته همواره جزو صادرکنندگان برتر و ممتاز کشور بوده و قبل از این ۱۲ بار به عنوان صادرکننده نمونه و با کسب عنوان امسال، سه بار هم به عنوان صادرکننده ممتاز معرفی شده است.

خاطرنشان می شود همزمان با فرا رسیدن روز ملی صادرات، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اهدای لوح تقدیر از عملکرد سایپا در حوزه صادرات محصول تقدیر کرد.

کد خبر 143728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha