مدیران خودرو با رویکرد جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان / رونمایی X۳۳ Cross و Arrizo ۵ Sport در نصف جهان

مدیران خودرو به همراه هر سه برند خود یعنی ام وی ام، فونیکس و اکستریم در نمایشگاه خودرو اصفهان و در سالن C حضور دارد و از محصولات جدیدی مثل X۳۳ Cross و Arrizo ۵ Sport رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در سال های اخیر، نمایشگاه ها به محلی برای زورآزمایی شرکت های بزرگ به منظور ارائه و شناساندن محصولات و خدمات خود تبدیل شده است و می توان قاطعانه گفت که هر سازمانی از ماه ها قبل برای حضور در این رویدادها برنامه ریزی می کند. امسال، از امروز ۱۶ آبان ماه جاری، شاهد حضور بزرگان صنعت خودروسازی کشور در محل جدید نمایشگاه بین المللی شهر اصفهان هستیم.

این نمایشگاه به مدت چهار روز و در بیش از ۱۱ هزار متر فضای مسقف و ۴۰ هزار متر فضای باز با حضور بیش از ۲۰ خودروساز و زیر مجموعه های آنها برگزار شده است. این نمایشگاه در سال گذشته حدود ۱۷ هزار بازدید داشته است که انتظار می رود با توجه به اطلاع رسانی خوبی که امسال صورت گرفته، این عدد تا ۲۵ هزار بازدید برای سه روز نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ افزایش یابد.

کراس لایف، مفهومی است که ام وی ام به تازگی و با تاکید خاصی بر روی خودرو جدید خود، X۳۳ Cross، معرفی کرده است و گمان می رود که با توجه به طراحی، امکانات و قیمت این خودرو در مقایسه با سایر رقبا، به یکی از محصولات پرفروش این شرکت تبدیل شود. این خودرو در دو کلاس دستی و اتوماتیک به بازار خواهد آمد.  

همچنین اگر علاقمند به خودروهای برقی هستید، خودرو Arrizo ۵ EV هم در غرفه مدیران خودرو به نمایش گذاشته شده است و شما می توانید با امکانات بروز این خودرو بیشتر آشنا شوید.

این شرکت امسال با رویکرد و سبکی جدید در این نمایشگاه حاضر شده است و این تغییر از نوع خودروهایی که رونمایی شد تا شکل ظاهری غرفه نمایان است.

کد خبر 143864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha