آگهـی مناقصه عمومـی شمـاره ۱۱۸۱۲/ ۱۴۰۲ سازمان انتقال خون

ســـــازمان انتقال خون ایـران در نظر دارد طی مناقصه عمـومی یک مرحله ای، تامین دستگاه های اتوماسیون، و خریدکیت واقلام مصرفی جهت انجام ۳.۰۰۰.۰۰۰ تست غربالگری آنتی­ بادی­های غیر منتظره اهدا کنندگان خون به منظور بهره برداری در ۳۱ مرکز انتقال خون استانی، به منظور بهره برداری در مراکز انتقال خون را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به شماره سامانه  ۲۰۰۲۰۰۳۰۰۰۰۰۰۰۴۹ خریداری کند.  

لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی WWW.Setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی، در سایت مذکور ثبت نام و گواهی امضای الکترونیکی را دریافت دارند. به پیشنهادهای دریافتی خارج از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان باید اسناد مناقصه شامل شرایط عمومی و اختصاصی را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ازطریق سامانه ستاد به نشانی WWW.Setadiran.ir دریافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه، مدارک لازم را شامل پاکت‌های الف، ب و ج تهیه و به روش آموزشی به صورت فایل‌های PDF تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ درسامانه درج و رسید دریافت نمایند. پیشنهادهای دریافتی رأس ساعت ۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ در کمیسیون مناقصه به نشانی سازمان انتقال خون ایران واقع در تهران، تقاطع بزرگراه‌های شیخ فضل‌اله نوری و شهید همت، بلوک B طبقه دوم سالن اجتماعات دکتر اعلا سازمان بررسی و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمانت شرکت در فرایند ارجاع کار ۱۱.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و به صورت ضمانتنامه بانکی صادره از یکی از بانک‌های رسمی کشور به نام سازمان انتقال خون ایران دارای اعتبار تا تاریخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳ و قابل تمدید، یا به صورت وجه نقد واریز شده به حساب ۴۰۰۱۰۳۴۲۰۶۳۷۱۵۶۹ به نام سپرده جاری نزد بانک مرکزی کد ۵۰  قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به نام سازمان انتقال خون می‌باشد. مناقصه‌گران باید اصل ضمانت مذکور را تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ در پاکت الف به صورت لاک و مهر شده به نشانی مذکور بلوک C واحد امور قراردادها تحویل و رسیـد دریافت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۲۰۵۲۱۸۸ واحد امور قراردادها، و جهت انجام مراحل عضویت در ســامانه با مرکز تماس سامانه به شماره ۱۴۵۶ و دفتر ثبت نام به شماره  ۸۸۹۹۹۹۳۷ تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی، جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون ایران                               

شناسه آگهی: ۱۶۷۴۹۶۰

شماره میم الف: ۴۶۳۶

کد خبر 144713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha