کد خبر 19767
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
ساخت یخ شکن کمربندی لاستیک

پرشین خودرو: یخ شکن کمربندی لاستیک خودرو در نی ریز فارس ساخته شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، یخ شکن کمربندی لاستیک خودرو، متشکل از فلز آژدار و تفلون نرم است و به راحتی بر لاستیک خودرو نصب می شود. رویا آزاده، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور واحد نی ریز موفق به اختراع این یخ شکن شده است. این مخترع جوان در خصوص مزایای این اختراع گفت: استحکام بالا، ایمنی، سهولت نصب، سرعت بالای نصب و هزینه کم این یخ شکن از ویژگی های منحصر به فرد آن است. این یخ شکن، نسبت به زنجیر چرخ های موجود در بازار 60 درصد ارزان تر است و بر سایر خودروهای سواری قابل نصب است. این اختراع دی ماه به شماره 67144 در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.
کد خبر 19767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    1 0
    من چند سال پیش تبلیغ فروش این نوع یخ شکن رو در شبکه های تلویزیونی ایتالیا دیده بودم این مخترع عزیز چیزی که قبلا ساخته نشده را اختراع بفرمایند .
  • شهرام قاسم زاده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    0 0
    اختراع دوباره چرخ! با کمی جستجو در سایت های اینترنتی میتوان انواع واقسام زنجیر چرخ لاستیکی را که نوع بهترشان ساخت ژاپن و یا کره و انواع معمولی ترشان ساخت چین میباشد را پیدا کرد. البته شاید این سرکار خانم مخترع که تحصیلاتش هیچ ارتباطی با محصول ثبت شده اش ندارد با کمی تغییرات در ابعاد و یا رنگ آن را در حد یک اختراع برای سازمانی که احتمالا از دنیا منفصل است ارائه نموده است. خسته نباشید از اختراع مجدد چرخ!