کد خبر 20857
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸
تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان

پرشین خودرو: برخورد شدید مینی بوس با پراید پارک شده در کنار بزرگراه آزادگان مرگ زن و مرد جوان و مجروحیت شدید دو فرزند آنها را رقم زد.

به گزارش «پرشین خودرو»، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این رابطه اظهار داشت: ساعت 21:13 دیروز یک تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بعد از خروجی کرج به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان 3 ایستگاه خود را به محل حادث رساندند. وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید به دلیل نقص فنی در کنار بزرگراه متوقف شده بود که راننده یک مینی بوس بدون توجه به این خودرو به شدت از پشت سر با آن برخورد کرده بود. در اثر این تصادف راننده که مرد 41 ساله ای بود در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد. راننده در زمان حادثه در حال تعمیر خودروی خود بود. ملکی ادامه داد: همسر و دو فرزند راننده در داخل خودرو گرفتار شده بودند که آتش نشانان در ادامه اقدام به برش خودرو کرده تا آنها را نجات دهند. پس از خارج کردن سه نفر از داخل خودرو مشخص شد مادر خانواده که زن 37 ساله ای بود نیز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. دو فرزند 18 و 10 ساله آنها نیز دچار جراحات شدید شده بودند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند. این عملیات ساعت 22:20 به پایان رسید. در اثر واژگونی یک یکدستگاه خودرو در بزرگراه جدید پیامبر اعظم یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شد. مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا در بزرگراه تازه افتتاح شده پیامبر اعظم در قسمت ورودی اتوبان کسایی واژگون شد. حبیب حسینقلیزاده افزود: در اثر این واژگونی یکی از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و یک نفر دیگر مصدوم شد. وی گفت: مصدوم توسط آمبولانس های پایگاه 211 تبریز به بیمارستان امام رضا (ع) این شهر انتقال داده شد. وی بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودروها تاکید کرد. سقوط برروی منزل مسكونی یک دستگاه پژو 405 صبح امروز پس از خروج از مسیرش در محور بروجن به خوزستان بر روی یکی از منازل روستای دره چنار شهرستان لردگان واژگون شد. رئیس پلیس راه استان چهار محال و بختیاری گفت: هیچ یک از اهالی این خانه دچار حادثه نشدند اما راننده خودرو در بیمارستان لردگان بستری است. سرهنگ اعرابی ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه را علت این حادثه اعلام کرد.
کد خبر 20857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
    0 0
    ""سرهنگ اعرابی ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه را علت این حادثه اعلام کرد. """" په نه په سرعت خونه زیاد بود و اهالی قادر به کنترل اون نشدن و با خودرو تصادف کردن !!