کد خبر 53299
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
وقتی مشتریان سر کار می‌روند

پرشین خودرو: شرکتهای مختلفی در کشور یا نماینده انحصاری خودروسازان بزرگ هستند و یا با ثبت شرکت و دریافت مجوز از وزارت صنعت و تجارت و تبلیغات گسترده چرخ خودرو را چرب تر از تجارت های دیگر خود می بینند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در بین شرکتهای مختلفی که اقدام به واردات خودرو می کنند، برخی ها گاهی تبلیغات خنده داری دارند. به طور مثال بسیاری از قطعات یدکی این خودروها در نمایندگی های انگشت شمار این شرکتها وجود ندارد اما آنها با تبلیغات گسترده صحبت از خدمات ویژه و بعضا رایگان می دهند.

بر اساس این گزارش و به گفته بسیاری از مشتریان این شرکت ها، قطعات یدکی خودروهای وارداتی مثل محصولات مختلف رنو اصلا در بازار وجود ندارد چه برسد به اینکه قرار باشد خدمات رایگان هم از نمایندگی ها دریافت کرد.

به طور مثال بسیاری از مشتریان شرکت نگین خودرو که محصولات رنو را به ایران روانه می کند به خبرگزاری های مختلف گفتند:
7955...0912: سلام من از شركت نگین خودرو(رنو) پیش خرید كردم و طبق قرارداد در صورت انصراف باید حداكثر 30 روزه پولم را برمیگرداندند ولى حالا میگن برو 4 ماه دیگه بیا پولتو بگیر لطفا این زور گویى آشكار را رسانه اى كنید با تشكر.

بسیاری از موارد گزارش شده که قطعات یدکی و لوازم اصلی خودرو در نمایندگی ها وجود ندارد و بعد از یک تصادف ساده خودروی شما باید مدتها در پارکینگ بماند تا مدیران این شرکت اگر فرصت کردند قطعه مورد نظر را خریداری و به نمایندگی ها تحویل بدهند.

اکثر خودروهای این شرکت قیمت بالای 100 میلیون تومان را دارد و شما با پرداخت این پول اگر در تحویل به موقع خود خوش شانس باشید، شاید موفق به دریافت کمترین خدمات و دریافت قطعات اصلی یدکی نباشید.

از این دست مسائل کم گزارش نمی شود و بسیاری از همکاران و خبرنگاران را در رسانه های مختلف پیگیر این مسائل می کند.

منبع: میزان

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha