پرداخت معوقات جایگاه داران از امروز

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: پرداخت معوقات کارمزد جایگاه های سوخت به همراه معوقه های آنها به همه مناطق این شرکت ابلاغ شده و هم اکنون کارمزدها در حال پرداخت است.

ناصر سجادی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: به تازگی بودجه لازم برای پرداخت کارمزدهای جایگاههای عرضه سوخت تامین شده است و به طور حتم پرداخت کارمزدهای سال 94 ، تا پایان امسال و ظرف دو هفته آینده انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران در همین رابطه ادامه داد: پیش از این افزایش ٤٠ درصدی کارمزد توزیع بنزین در جایگاههای سوخت در سال ٩٤ به تصویب رسیده بود و این میزان افزایش از ابتدای امسال بوده و به همراه همه معوقه های جایگاه داران از هم اینک تا پایان سال و به مرور زمان پرداخت خواهد شد.
سجادی اشاره ای هم به تک نرخی شدن بنزین در کشور زد و بیان کرد: پس از تک نرخی شدن بنزین، شدت قاچاق این فرآورده کاهش محسوسی یافته است است البته نباید فراموش کرد از زمانی که بنزین تک نرخی شده رشد مصرف بیشتر شهرها و مناطق مرزی کشور کمتر از رشد مصرف کشور بوده و این موضوع نشان دهنده عدم تمایل به قاچاق بنزین بوده است.
وی در پایان تاکیدکرد: جایگاه داران از بابت پرداخت کارمزدها هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و طی مصوبه ای که در این خصوص داشته ایم مبلغ این معوقات به حساب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران واریز شده و به تمام جایگاه داران طی 14 روز پرداخت خواهد شد.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha