مشعوف سازی مشتریان؛ حرکت جدی نگین خودرو در سال 95

پرشین خودرو: نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه اگرچه بحث مشتری مداری و رضایت مشتری را طی یک برنامه سه ساله در دستور کار قرار داده اما امسال گام را از این موضوع فراتر گذاشته و به سمت مشعوف سازی مشتری حرکت جدی را آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت نگین خودرو در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان اینکه در راستای رضایت مشتری، بحث مشعوف سازی مشتری را در سال جاری در دستور کار قرار دادیم، گفت: مشتری که خودروهای بالای 100 میلیون تومانی خریداری می کند، به طور قطع انتظارات بیشتری در بعد مشخصات فنی و آپشن های خودرو و هم در بخش خدمات پس از فروش دارد.

 

جمشید حسینی تصریح کرد: نگین خودرو تلاش دارد در سال جاری دقیقا در مسیر توسعه ای که طی یک برنامه سه سال از پیش تعریف و تدوین کرده است، حرکت کند.

 

به گفته وی، تلاش داریم به مشتری بگوییم که به عنوان خریدار خودرو یکسری خدمات ویژه دریافت خواهد کرد و دریافت این خدمات ویژه که منحصرا برای هر مشتری ارایه می شود، منجر به وفاداری آنها به محصولات خواهد شد.

 

حسینی با تاکید براینکه نکته برنامه های توسعه ای نگین خودرو متمرکز بر فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی، CRM و شبکه است، در عین حال اضافه کرد: اما محوری ترین فعالیت این مجموعه در سال جاری بحث توسعه خدمات پس از فروش است، چراکه این موضوع خیلی برای ما مهم است، سال گذشته استارت کار زده شد و امسال نیز با شدت بیشتری ادامه می دهیم و تمرکز زیادی بر آن خواهیم کرد.

 

مدیرعامل نگین خودرو سپس به راه اندازی دپارتمان یوزکار (خرید و فروش خودروهای کارکرده) در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کارهای مطالعاتی و بررسی های اولیه انجام شده است و با استفاده از تجربیات رنو در این زمینه، حال پیاده سازی این دپارتمان هستیم.

 

وی سپس خرید و فروش خودروهای کارکرده رنو را سخت دانست و گفت: رنو آمد این موضوع را مورد بررسی قرار داد و تمهیداتی برای آن اندیشید، حال اگر این دپارتمان فعال شود به طور قطع دغدغه های مشتریان در این خصوص کاهش خواهد یافت ضمن اینکه به واسطه این اقدام ارزش افزوده مضاعفی برای آنها ایجاد می شود.

 

حسینی با بیان اینکه این دپارتمان محلی است که خریدار و فروشنده را به یکدیگر متصل می سازد و یکسری ارزش افزوده نیز برای این نوع خودروها ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: در حال بسترسازی و توسعه امکانات در این خصوص هستیم.

 

مدیرعامل نگین خودرو همچنین به برنامه این شرکت برای افزایش سهم برند رنو در ذهن مشتریان اشاره کرد و گفت: برنامه ما در حوزه خدمات پس از فروش، ادامه برنامه های سال گذشته است ضمن اینکه در تلاش هستیم شبکه را توسعه دهیم و استانداردهای مربوطه را به استانداردهای رنوی فرانسه منطبق سازیم.

 

حسینی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی شده که در حوزه خدمات پس از فروش منتظر مشتریان برای دریافت این خدمات نباشیم و تیم فنی ما با مراجعه به مشتریان خدمات ویژه ارایه شود ضمن اینکه با این سرویس از خرابی پیشگری کرده و دغدغه مشتریان برای دریافت خدمات پس از فروش را کاهش داده ایم. نگین خودرو نخستین مرکزی در کشور است که این نوع سرویس و خدمات را ارایه می کند.

 

به گفته وی، سال گذشته ارایه این نوع سرویس را با دو خودرو در تهران آغاز کردیم و امسال این تعداد خودروها را به 15 دستگاه افزایش دادیم و براساس برنامه ریزی های به عمل آمده این نوع خدمات در تهران و مراکز استان ها ارایه خواهد شد، ضمن اینکه در این خصوص فیدبک خوبی داشتیم.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 55240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha